نوشته شده توسط : malihe

مختصری از تاریخچه کلاه ایمنی

قدیمی‌ترین کلاه ایمنی توسط سربازان آشوری در ۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفت. این کلاه دارای عینک و کلاه برنزی ضخیمی بود تا از سر در مقابل ضربات شمشیر و تیر محافظت کند. هم اکنون نیز سربازان از این‌گونه کلاه‌ها استفاده می‌کنند که بیشتر از مواد سبک وزن پلاستیکی ساخته می‌شود.

در موارد غیر نظامی نیز کلاه ایمنی برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. (برای مثال: سوارکاران در مسابقه اسب‌سواری، فوتبال آمریکایی، هاکی روی یخ، کریکت، بیسبال و سنگ‌نوردی

همچنین در فعالیت‌های خطرناک همچون ساخت‌وساز، کار در معدن و پلیس ضد شورش استفاده می‌شود.استفاده از کلاه ایمنی در برخی صنایع اجباری میباشد . در موتورسواری و دوچرخه‌سواری نیز کلاه‌های مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در استاندارد ANSI و OSHA هیچ طول عمر مشخصی برای کلاه های ایمنی تعریف نشده است و هیچ تاریخ انقضای استانداردی برای کلاه های ایمنی وجود ندارد.

طول عمر کلاه ایمنی کاملا به شرایط استفاده از کلاه بستگی دارد و بعنوان یک راهنمای کلی اکثر سازندگان کلاه های ایمنی توصیه می کنند که :

* در شرایط معمولی هر ۵ سال یکبار کلاه تعویض گردد.

* تحت شرایط سخت ( در دماهای بسیار بالا، زیر نور خورشید و یا در مواجهه با مواد شیمیایی) هر ۲ سال یکبار کلاه تعویض گردد.

* در صورت مشاهده هر نوع ترک، آسیب و یا ضربه به کلاه، کلاه باید فورا تعویض گردد.

* تحت هر شرایطی توصیه میشود یراق آلات کلاه هر ۱۲ ماه یکبار تعویض گردد.

نکته مهم: تاریخ درج شده روی کلاه تاریخ تولید کلاه بوده و زمان تعویض نیز از همین تاریخ محاسبه می گردد  ( حتی در صورت استفاده نکردن و انبار کردن کلاه) . زیرا مواد بکار رفته در پوسته کلاه در اثر زمان خواص ضربه گیری خود را از دست میدهند.

کافکا مخترع کلاه ایمنی کار

کافکا از کابوس‌های شبانه‌اش بیزار نبود، شاید این کلاه از دل یکی از همین میل بی‌پایانش برای محافظت از کابوس‌هایش آمده باشد. اما جدا از این تعبیر، او کارمند مؤسسه‌ی بیمه‌ی حوادث کارگری بود و به‌زودی متوجه شد بیشترین آسیبی که کارگران در هنگام کار می‌بینند از ناحیه‌ی سر است. بنابراین شروع کرد به طراحی کلاه ایمنی و این ایده در مؤسسه‌ی بیمه‌ای که در آن مشغول بود با استقبال روبه‌رو شد. این ایده را یک استاد مدیریت اتریشی به نام پیتر دراکر مطرح کرده، اما برخی معتقدند مستندات او برای این ادعا کافی نیست.

خرید کلاه ایمنی

استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. ایمن ترافیک کالا فروشنده انواع کلاه ایمنی و کلاه کار برای تمامی مشاغل می باشد. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آینه محدب Convex Mirror:

آینه‌ی محدب یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین تجهیزات پارکینگی و ترافیکی است که به ‌منظور ایمن‌سازی و پیش‌گیری از بروز تصادفات احتمالی در پارکینگ‌ها، جاده‌ها و … استفاده می‌شود. خرید آینه محدب ترافیکی از طریق بالا بردن دید رانندگان سبب ایمن‌سازی و پیش‌گیری از بروز تصادفات احتمالی در فضاهای روباز و سرپوشیده می‌شود. آینه محدب ترافیکی باعث افزایش دید رانندگان در هر دو لاین حرکت در کلیه ساعات شبانه روز می‌شود. آینه‌های محدب به‌واسطه برآمدگی و سطح منحنی که دارند، می‌توانند زوایایی که دارای نقاط کور بوده و دید کافی در آنجا وجود ندارد را نمایان ساخته، و تصاویر را با کیفیت و وضوحی بالاتر از حالت معمولی نمایش دهند، بنابراین به‌جهت بالا بردن دید رانندگان، از وقوع بیشتر حوادث جلوگیری به‌عمل ‌می‌آورند.

آینه‌های محدب از این نظر که دید مناسبی را در هر دو لاین حرکت، در اختیار رانندگان قرار می‌دهند در خروجی پارکینگ‌ها، معابر کم عرض با پیچ‌های تند، مسیرهای درون پارکینگ ‌و کارگاه‌ها بیشترین کاربرد را دارند..

رابطه‌ی اندازه و قطر آینه‌ی محدب ترافیکی یا پارکینگی با شعاع دیده راننده

موضوع بسیار مهمی که در رابطه با آینه‌های محدب باید در نظر گرفته شود، اندازه و قطر آینه می‌باشد. قطر آینه‌ی محدب باید طوری انتخاب شود که دید کاملی را به رانندگان بدهد، اندازه قطر آینه رابطه‌ی مستقیمی با شعاع دیده راننده دارد، به این صورت که هر چقدر قطر آینه‌ی محدب بیشتر شود، میدان دید راننده بهتر شده و فواصل دورتری را خواهد دید. هر چقدر قطر آینه‌ محدب افزایش یابد، میدان دید راننده بهتر شده و فواصل دورتری را خواهد دید. بین اندازه قطر آینه محدب پارکینگی یا ترافیکی با شعاع دیده راننده رابطه‌ی مستقیمی موجود می‌باشد.

انواع آینه‌ی محدب

آینه‌ی محدب بر اساس نوع کاربرد و متریال به‌کار رفته در ساختارش انواع مختلفی دارد، بنابراین به لحاظ کارایی خاص هر یک از آن‌ها، محل نصب‌‌شان نیز در مکان‌های مختلف، متفاوت می‌باشد.

آینه‌ی محدب پارکینگی

آینه‌هایی که در مکان‌های سرپوشیده همچون سوپرمارکت، پارکینگ، فروشگاه‌ها و انبارها نصب و اجرا می‌شوند، آینه‌ی محدب پارکینگی می‌نامند.

آینه‌‌ی محدب ترافیکی

آینه‌های محدبی که برای نصب در خیابان‌ها، تقاطع‌ها، سر پیچ جاده‌ها و تونل‌ها مناسب است را، اصطلاحاً آینه‌‌ی محدب ترافیکی یا جاده‌ای می‌نامند.

آینه‌ی محدب مخصوص خودرو

این نوع آینه‌ی محدب به‌راحتی توسط کاربر و در کنار آینه‌ی بغل قابل نصب بوده و با حذف نقاط کور، و افزایش محدوده‌‌ی دید راننده، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند. استفاده از این نوع آینه، برای افرادی که دارای مشکل بینایی هستند نیز بسیار کاربردی می‌باشد.

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد.

فروشگاه ایمن ترافیک کالا شرایط خرید انواع آینه محدب پارکینگ و ترافیکی را فراهم نموده است. در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بشکه ایمنی ترافیکی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه های ایمنی تهیه شده از مواد پلی اتیلن درجه یک و مواد انتی یووی که در برابر تابش آفتاب مقاوم هستند و رنگ خود را از دست نمی دهند. بشکه های ایمنی قابلیت نگه داری آب و شن را دارند از این رو در هنگام ضربه باعث کاهش صدمات در زمان تصادفات می شوند که این امر نقش به سزایی در امور راه ها و عملیات های عمرانی را ایفا میکند .بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

بشکه های ایمنی به دلیل دارا بودن باز تابش هایی که بر روی آنها نصب میشود (شبرنگ های ترافیکی ) توانایی جدا سازی مسیر های طولانی را با رعایت نکات ایمنی را دارند . این بشکه ها در اوزان مختلف و ارتفاع ها 105 و 85 سانت و در رنگ زرد تولید میشود . همچنین در پروژه های ساختمانی برای مشخص کردن محدوده خطر ریزش مصالح و نمایش دادن جهت حرکت خودرو ها مورد استفاده قرارمیگیرد .

بشکه ایمنی از جنس پلاستیک محکم و بادوام و با وضوح رنگ بالا ساخته‌ شده است که به نام بشکه پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته می شود. مواد تشکیل دهنده این بشکه ها پلی اتیلن میباشد. مهمترین ویژگی این محصول قابلیت پر کردن آن با آب و شن برای افزایش وزن است که آن را تبدیل به یک بلوک بسیار سنگین میکند. اندازه پر کردن بشکه ایمنی ترافیکی با خاک ، آب ، شن و ماسه به مکان مورد استفاده بستگی خواهد داشت بنابراین بر اساس مکانی که قرار است استفاده شود می توان نوع آن را انتخاب کرد. بعد از اتمام کار با آن هم به راحتی می‌توان آب داخل آن را تخلیه و به‌ راحتی آن را جابجا کرد. طراحی بشکه های ترافیکی به این صورت باعث می شود تا بشکه ی ایمنی 7 کیلویی تحمل لازم را در مقابل ضربه های احتمالی داشته باشد و هنگام وارد شدن ضربه به آن، شدت ضربه کاهش داده شده و کمترین خسارت به مسافران و خودرو وارد شود.

قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تاریخچه ی تابلوی های راهنمایی

آیا از پیدایش و گذشته تابلوی راهنمایی مطلع هستید؟ در اروپا ظاهرا رومی ها اولین قومی بودند که در کشور خود و انگلستان از نوعی علائم ترافیکی استفاده کردند. آنها جاده ها را با سنگ هایی که «مایلیار» نامیده می شدند مشخص می کردند و کلمه «مایل» که مبنایی برای محاسبه مسافات است از همان کلمه می آید. در واقع از ابتدای سابقه علائم رانندگی نشانه های مشخصی در دست نیست. بسیاری از علائم اولیه به هزینه و ابتکار افراد شخصی نصب شدند. اولین قانون مربوط به تابلوهای عبور و مرور در ۱۷۷۳ به تصویب رسید که دارای شکل های مشخص یود و مسئولین محلی حفظ و نگهداری جاده ها ، موظف شدند علائم جهت نما و راهنما را در محدوده مسئولیت خود نصب و نگهداری کنند.

قدیمی ترین تابلوهای راهنمایی و رانندگی

اختراع و استفاده مردم از دوچرخه در اواخر قرن نوزدهم خطرهای جدیدی برای بهره گیران از معابر را مطرح ساخت و تابلوهای تازه ای بوجود آمد. تپه ها و پیچ های تند مخاطره هایی را برای دوچرخه سواران اولیه ایجاد کرده بود به همین لحاظ تابلوهای «خطر» و «احتیاط» در آن نقاط استقرار یافتند. بعضی مقام های محلی هم به تناسب نیازها تابلوهایی را ابداع و نصب کردند که در ۱۹۰۰ حدود ۴۰۰۰ نوع  از آنها در سراسر کشور وجود داشت و چون نصب آنها تابع ضوابط نبود و شکل های گوناگون در رساندن یک مفهوم بکار رفته بودند کاربری خود را از دیگر نداشتند. در بسیاری از مواقع این تابلوها با دست ساخته می شدند.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی دست ساز

عصر موتورها با نصب پرچم های قرمز در ۱۸۹۶ شروع شد و بعضی شرکت های خودروسازی کار تجاری ساخت علائم اخطاری و ممانعتی برای اتومبیل ها را به تصویب رساندند ، که تابلوهای «تقاطع ، شیب تند و پیچ خطرناک» را به وجود آورد. یعنی یک مثلث وارونه که محیط آن قرمز رنگ می باشد و درون آن سفید بماند به معنی احتیاط و یک دایره قرمز رنگ که درون آن سفید باشد به معنی ممنوعیت است. البته ساخت و نصب علائم عبور و مرور در ۳۰ سال اول پس از تصویب قانون مذکور بر عهده سازمان های مسئول امور خودروها بود. در ۱۹۳۱ مشخص شد که سیستم علامت گذاری همراه با توسعه خودروهای موتوری رشد نیافته و یک کمیته برای بررسی سیستم تشکیل شد.

به عنوان یک نتیجه تعدادی علامت جدید در ۱۹۳۳ ابداع شد و گزارش کمیته مذکور اساس سیستم علائم ترافیکی قرار گرفت و تا ۱۹۶۰ نیز ماخذ بود. مبنای خط کشی معابر هم آشکار نبود اما در ۱۸۴۳ در کتابی که منتشر شده می بینیم که ذکر ضرورت استفاده از سنگ سفید در وسط خیابان و ضمنا چراغ های تقاطع ها به عمل آمده. ولی عملا بعد از جنگ چهانی اول بود که رنگ سفید بر معابر بریتانیا ظاهر شد و در اواخر دهه ۱۹۲۰ به طور گسترده استفاده گردید.

برگی از کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی در سال ۱۹۴۶

در ۱۹۲۶ اولین نشریه وزارت حمل و نقل درباره علائم راهنمایی و رانندگی انتشار یافت و در ۱۹۳۰ خط سفید در تقاطع ها به عنوان خطی که خودروها باید در پشت آن بایستند به رسمیت شناخته و البته در پیچ ها و تقاطع ها و رفوژها هم بکار گرفته شد. در ۱۹۴۴ خطوط سفید برای تفکیک مسیرهای ترافیکی هم استفاده گردید. در ۱۹۵۷ خطوط سفید دوبله به عنوان کنترل کننده محل های مجاز سبقت بکار رفت و چون موفق بود در ۱۹۵۹ مقررات تکمیلی هم تصویب شد. در ۱۹۳۴ چشم گربه ای ها که منعکس کننده نور بودند استفاده شدند و در حال حاضر بیش از هفت میلیون چشم گربه ای در جاده های بریتانیا نصب شده.

بعد از جنگ جهانی دوم مباحثاتی در سازمان ملل انجام گرفت که علائم ترافیکی به صورت بین المللی در آیند و بیشتر کشورهای اروپایی آنها را تایید و استفاده کردند. اما در بریتانیا نسبت به پذیرش آن عدم تمایل وجود داشت چون سیستم خودشان کامل تر بود. البته یک احتمال دیگر این بود که یک سیستم جهانی به جای سیستم اروپایی به وجود آید. به دنبال انتقادهایی که از سیستم قدیمی علائم ترافیکی مصوب ۱۹۳۳ به عمل می آمد کمیته دیگری در ۱۹۶۱ تشکیل شد که کلیه علائم را مورد بررسی مجدد قرار داد. کمیته به این نتیجه رسید که بریتانیا باید اساس سیستم علائم در استان ولز بتوان از حروف و اصطلاحات زبان ولزی نیز هم طراز انگلیسی استفاده کرد و البته یک کمیته تحت نظر آقای دکتر "بوون" دو زبانه کردن علائم را بررسی می کند. نوع حروف و اختصارات در این کمیته تهیه و به تصویب مجلس می رسد.

باید متذکر شد که پس از ساخت علائم الکترونیکی و کاربری آنها در ترافیک کدهای جدیدی به وجود آمد مثلا چراغ زرد چشمک زن به معنی احتیاط کامل و قرمز چشمک زن به معنی ایست کامل است. دیگر اینکه خطوط هم دارای شکل های متنوع شدند که در اروپا مقررات خاصی دارد و البته در ایران استفاده نمی شود.

خرید تابلوهای راهنمایی رانندگی

خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

انتخاب رنگ استاندارد برای هر چراغ

در صورتی که خرید چراغ گردان پلیس به منظور استفاده در خودروهای سازمانی باشد قوانین سازمان مورد نظر تعیین کننده نوع چراغ و رنگ آن است. بطور مثال از چراغ های زرد رنگ برای یگان های امداد خودرو و یگان های کوهستان استفاده می‌شود. استفاده از رنگ آبی و قرمز برای ارگان‌های مرتبط به نیروی انتظامی بوده و استفاده از چراغ‌ های تک رنگ قرمز برای نصب بر روی خودرهای امدادی نظیر آتش نشانی و آمبولانس ها رایج می‌باشد. بنابراین انتخاب رنگ استاندارد چراغ پلیسی و انواع آن بنا به نوع کاربرد چراغ پلیس تعیین می‌گردد.افرادی که از چراغ پلیس برای خودروهای خود استفاده می‌کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی هستند که از چراغ ها برای خودرو شخصی استفاده می‌کنند و دسته دوم افرادی هستند که از آن‌ها برای خودروهای سازمانی استفاده می‌کنند. کسانی که از چراغ ها برای خودرو های شخصی استفاده می‌کنند بیشتر از چراغ هایی استقبال می‌کنند که هم رنگ آن به شکلی باشدکه برای نیرو های انتظامی اختلال ایجاد نکند و تا حدودی به زیبایی نیز کمک کند.

کسانی که از چراغ های پلیسی برای خودروهای شخصی استفاده می‌کنند بیشتر به دنبال جنبه تزیینی و زیبایی آن هستند، بنابراین به این افراد توصیه می‌گردد که خرید فلاشر پلیسی یا خرید چراغ ال ای دی پلیسی را در اولویت خود قرار دهند و از رنگ های استاندارد و قانونی مجاز استفاده کنند که سبب ایجاد اختلال در کار نیروهای انتظامی نشوند. البته که حتما باید از قبل مجوز لازم برای نصب چراغ گردان روی اتومبیل را داشته باشند.

رنگ‌های چراغ پلیس برای خودرو های سازمانی به شرح زیر می‌باشد:

استفاده از رنگ زرد برای یگان‌های امداد خودرو و یگان‌های کوهستان.

استفاده از رنگ آبی و قرمز برای ارگان‌های مرتبط به نیروی راهنمایی رانندگی.

استفاده از چراغ‌ های تک رنگ قرمز برای نیرو های امدادی اعم از آتش نشانی و آمبولانس‌ها

انتخاب شدت نور مناسب

با توجه به استانداردها شدت نور باید 50 لوکس باشد.زیرا شدت بیشتر نور باعث ایجاد مشکل برای خودروهای دیگر و عابر پیاده خواهد شد. بنابراین محاسبه دقیق شدت نور اهمیت ویژه‌ای دارد.و قبل از خرید چراغ پلیسی باید به آن توجه کرد. خوشبختانه خرید چراغ پلیسی برای خودروهای سازمانی به شکلی است.که شدت نور از پیش تعیین شده و نیازی به محاسبه دقیق آن نیست. اما خرید چراغ پلیسی برای خودروهای شخصی قدری پیچیده‌تر خواهد بود. چون باید شدت نور را به شکل استاندارد از پیش تعیین کرد.

در این مقاله به معرفی چراغ پلیسی و انواع آن پرداختیم.و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین ویژگی‌ها و اطلاعاتی را که قبل از خرید باید به آن توجه کرد را مطرح کردیم. همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد.استفاده از چراغ های پلیسی برای خودرو‌های شخصی ایرادی ندارد.ولی قبل از خرید باید مجوزهای لازم را در این باره دریافت کرد.و به ویژگی‌هایی اعم از شدت و رنگ نور و یا اندازه چراغ ها توجه کرد.

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد.

برای خرید چراغ گردان پلیس می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ویژگی لباس کار مناسب

همه ی اشخاصی که شغلشان در کارگاههای صنعتی است مطلوب است که از لباس کاری که استفاده می کنند با کارشان متناسب باشد. پوشیدن لباس کار به منظور حفاظت از اتفاقات بیرونی و مشکلات خارجی می باشد.

لباس کار انواع گوناگونی دارد،اما نکته ای که حائز اهمیت است، لباس کار بایستی همه بدن را بپوشاند حتی دست ها و پاها نیز پوشانده باشند، فقط در مورد های خاص اشکالی ندارد. لباس کار معمولا مدلش به صورت بلوز شلوار،یا کاپشن شلوار و یا به شکل کامل سرتاسری یا 2 تکه می باشد.

جنس پارچه ای که برای تولید لباس کار مصرف شده خیلی مهم است، به شکل معمول بایستی از جنس پلی استر پنبه،ویسکوز،فلامنت،کتان و یا مخلوط آنها باشد، البته در لباس کار هایی که در مکان های ویژه مانند صنایع مواد شیمیایی استفاده می شوند. هر چقدر مقدار الیاف پارچه طبیعی تر باشند مبادله حرارتی مطلوب تر و راحت تر است.اغلب لباس کارها 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر می باشد.برای کار هایی که افراد در معرض حرارت زیاد قرار می گیرند بایستی در لباس کارهایشان 90 درصد پنبه باشد.

اگر قصد دارید از لباس کار در فصل گرما استفاده کنید به این نکته ها توجه کنید:

مطلوب است لباس کار به صورت دوبنده باشد یعنی یک شلوار و دو بند برای قسمت بالایی بدن که به شلوار متصل است، مدل دیگری وجود دارد که قسمتی از جلو و پشت را پوشش می دهد و می توان فقط یک تی شرت تن کرد و باعث می شود خیلی تعریق نکنند. جنس پارچه آن این امکان را دارد که کتان،لی،کجراه و یا هر جنسی باشد فقط بایستی درصد پلی استر پایین تر باشد. هر چقدر درصد نخ در پارچه لباس کار بیشتر باشد موجب بیشتر شدن جریان هوا می شود و مانع تعریق زیاد می شود.مطلوب تر است اگر از لباس کار دو تکه استفاده می کنید دارای دکمه باشد چون زیپ دار در آفتاب داغ می شود، مثل روپوش.

ویژگی های لباس کار:

لباس کار گشاد یا تنگ نخرید سعی کنید متناسب با سایزتان باشد.

اگر به خاطر وضعیت کاری بایستی همیشه آستین لباس را تا بزنید مطلوب است لباس کاری که برگزیدید آستین کوتاه باشد.

در جاهایی که ماشین آلات وجود دارد لباس کار نباید به هیچ عنوان پارگی با جای باز داشته باشد.

مطلوب است به لباس کار هیچ گونه وسایلی وصل یا آویزان نباشد،مانند ساعت،کلید،زنجیر و…

به منظور مکانهایی که به خاک و گرد و غبار آلوده هستند از لباس کارهایی که جیب ندارد و لبه دار نیستند استفاده کنید.

اگر لباس کار به شکل یکسره باشد و همه دکمه های آن باز نباشد خیلی مطلوب است.

به غیر از موقعیتی که مطلوب است آستین لباس کوتاه باشد،آستین را نبایستی تا بزنید.

دوخت لباس کار باید محکم باشد و درزهای آن بایستی دو بار چرخ شده باشند.

لباس کاری که می خواهید برای شغل خود انتخاب کنید اول از همه شرایط محیط کارتان را ارزیابی کنید سپس با توجه به این ویژگیهایی که گفته شد لباس  کار خود را بخرید. نکته ای دیگر که حتما متناسب با سایز خودتان باشد.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

 

تجهیزات ایمنی فردی برقکاری، لباس کار

لباس کار آخرین مورد از تجهیزات ایمنی مورد نیاز برقکاری می باشد. لباس های کار مناسب یکی از ملزومات ایمنی کار در هر حرفه ای محسوب می شود و به همین سبب در مقرارت و آیین نامه های حفاظتی بیان شده است که کلیه کارکنانی که موظف به انجام کارهای عملی هستند می بایستی از لباس کار مناسب استفاده کنند و کارفرمایان نیز موظف اند که این نوع لباس ها را تهیه و در اختیار مجریان امر قرار دهند.

– لباس کار باید با توجه به خطراتی که فرد را تهدید می کند انتخاب شود. این خطرات ممکن است منشاء فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی داشته باشد.

– در تمام محیط های کاری، لباس کار می بایست تمیز و متناسب با نوع کار و خطرهایی که کارگر با آن مواجه است، انتخاب شود و بهترین نوع لباس در اختیار وی قرار گیرد. علاوه بر این لباس کار باید طوری تهیه شود که موجب بروز حادثه نشود و کارگر بتواند با آن به راحتی وظایف کار خود را انجام دهد.

– لباس کار باید متناسب با بدن فرد استفاده کننده بوده و هیچ قسمت آن آزاد نباشد. جیب های آن کوچک و تعداد آن ها کم باشد. همچنین شلوار آن باید بدون دوبل باشد.

– برای افرادی که در هوای بارانی و محیط های بسیار مرطوب کار می کنند، باید لباس کار ضد آب و سرپوش مناسب تهیه و تحویل شود.

– در محیط های صنعتی مانند دستگاه های حفاری چاه های نفت و گاز، لباس های کار یکسره سر تا پایی یا Boilersuit استفاده می شود.

شرایط انتخاب لباس کار

لباس باید مناسب نوع کار و همچنین وضعیت آب هوای منطقه باشد.

لباس کار باید مناسب اندام و اندازه باشد.

جیب های لباس کار باید کوچک، حتی الامکان تعداد آن ها کم باشد.

در لباس برق کاران از دکمه و زیپ های فلزی نباید استفاده شود.

لباس برق کاران حتی الامکان از پارچه های ضخیم و سبک و نخی تهیه و در دوخت آن ها نهایت سادگی رعایت شود.

مچ و آستین بلوز باید دارای دکمه بوده و یا از کش آستین استفاده گردد.

دلیل استفاده از لباس های نخی برای لباس کار

دلیل استفاده از لباس های نخی برای لباس کار این است که هنگام ایجاد قوس الکتریکی سرعت سوختن پارچه های الیاف مصنوعی یا مخلوطی از آن ها خیلی کم تر بوده و حرارت تولیدی آن ها پائین خواهد بود. پارچه های نخی هنگام سوختن به بدن نمی چسبند.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تجهیزات ایمنی فردی برقکاری، کلاه ایمنی

حال در ادامه بررسی تجهیزات ایمنی فردی مورد نیاز شغل برقکاری به کلاه ایمنی می رسیم. کلاه ایمنی، دستکش، کفش ایمنی دارای عایق الکتریسیته، کمربند ایمنی، ابزار کار با دسته عایق و مخصوص برق کاری، لباس کار تمیز و متناسب با نوع کار و فاقد اجزای فلزی ( این وسایل باید مورد تأييد مؤسسه تحقیقات و استاندارد صنعتی ایران باشد) لباس کار جوش کاری و کارهای مشابه آن باید مقاوم در برابر جرقه و آتش باشند. در هوای بارانی همچنین در محیط های مرطوب لباس کار باید ضد آب باشد و در صورت نیاز سرپوش تهیه شود. پس در خرید کلاه ایمنی دقت کنید تا جنس مرغوب بخرید.

چگونه کلاه ایمنی بپوشیم و از آن مراقبت کنیم؟

همیشه کلاهی را باید پوشید که دارای لبه جلویی باشد. (کلاه ها با چنین شرایطی، آزمایش می شوند). اگر کلاهی متفاوت از این نوع استفاده شود فرد کاملاً محافظت نخواهد شد. کلاه باید بدون هیچگونه فشردگی کاملاً متناسب با سر باشد. براساس دستورالعمل سازنده، باید کلاه ایمنی را بطور منظم بازرسی و آن را نسبت به شکستگی، فرورفتگی، سائیده شدن، کنده شدن نوار داخلی و … بررسی نمود. وجود هر یک از این شرایط می توانند میزان حفاظت کنندگی کلاه را کاهش دهند. تنها از دترجنت (پاک کننده های) ملایم و آب برای تمیز کردن باید استفاده نمود. پاک کننده های شیمیایی باعث آسیب به کلاه می شوند.

هرگز چیزی (مانند کیف پول) را در قسمت بالایی داخل کلاه تان در حالی که آن را بر سر دارید، انباشته نکنید. فضای بین یراق داخلی و بالای کلاه باید برای حفظ سر خالی باشد. برچسب ها را بر روی کلاه قرار ندهید (چسب باعث ضعیف شدن هلمت میشود) و کلاه را از نور مستقیم خورشید دور نگهدارید.

تنظیم کلاه ایمنی بر روی سر با توجه به اندازه دور سر با استفاده از نوار تنظیم که در پشت کلاه و قسمت داخلی آن قرار دارد صورت می گیرد.

لازم بذکر است از آنجائی که هرگونه دستکاری بر روی کلاه می تواند از اثربخشی آن بکاهد، انجام هر گونه رنگ کاری، درج مشخصات، الصاق هر گونه برچسب، کنده کاری و موارد مشابه بر روی کلاه مجاز نمی باشد.

معمولاً کلاه های ایمنی براساس اندازه دور سر افراد استفاده کننده در سه اندازه استاندارد ساخته می شود که عبارتند از: ۵۵ سانتیمتر با سایز کوچک، ۵۵ تا ۵۸ یا سایز متوسط و ۵۹ سانتیمتر و بیشتر با سایز بزرگ.

کلاه ایمنی

در کلیه کارگاه های ساختمانی که در آن ها احتمال وارد آمدن صدماتی به سر افراد در اثر سقوط فرد از ارتفاع یا سقوط وسایل و تجهیزات و مصالح و با برخورد با موانع وجود دارد ، باید از کلاه های ایمنی استاندارد استفاده شود که یکی دیگر از وسایل و لوازم ایمنی در برق است.

OSHA ضروری می داند در صورتی که به علت سوختگی های الکتریکی با سقوط اشیاء ، ریسک جراحت به سر وجود دارد، از کلاه ایمنی استفاده شود.                          

مهم ترین بخش کلاه های ایمنی

  • نوار نگه دارنده
  • نوار عرق گیر
  • ضربه گیر
  • نوار تنظیم سر
  • بند چانه

نوارهای نگه دارنده که در فاصله بین قشر خارجی به پوسته کلاه و سر کاربر قرار دارد وظیفه جذب ضربات وارده به سر را داشته و همانند یک بالشتک، رسیدن بخش عمده ضربه وارده به سر را جلوگیری می کند.

آیا همه کلاه ها مشابه هم هستند؟

خیر، برای هر شغلی کلاه کاسک مناسب آن وجود دارد. کلاه کاسکت های مطلوب برای کارهای الکتریکی از ۱۹۹۷ ساخته شده اند و با درجه E نشانه گذاری شدند. کلاه کاسک های ساخته شده قبل از ۱۹۹۷ با درجه B مشخص شده اند. این علامت ها بر روی برچسب در داخل یا بر روی هلمت (helmet) چسبانده می شوند. کلاه های جدید همچنین با نوع ۱ یا ۲ نشانه گذاری شدند. کلاه کاسک نوع ۱ افراد را از ضربات وارده بر بالای سر و نوع ۲ از ضربات وارده بر بالا و جوانب سر محافظت می کند.

برای خرید کلاه ایمنی مناسب شغل خود میتوانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این فروشگاه محصولات متنوعی را دراختیار شما قرار می دهد که می توانید متناسب با شغل خود تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تجهیزات فردی برقکاری،عینک ایمنی

در ادامه بررسی تجهیزات ایمنی فردی مورد نیاز برقکاری به عینک ایمنی و دستکش ایمنی می رسیم. پس با ما همراه باشید.

عینک حفاظتی

بدون شک حساس ترین عضو بدن انسان چشم او است بنابراین حفاظت از این عضو حیاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عینک های ایمنی با توجه به خطرات موجود در محیط کار در انواع و اشکال مختلف ساخته می شود.

دستکش های حفاظتی

براساس آمارهای ارائه شده توسط وزارت کار و امور اجتماعی مهم ترین بخش بدن از نظر جراحت پذیری در محیط های کار ناحیه دست و بازو است. دستکش های کار وسایلی هستند که در هنگام کار دست انسان را در مقابل خطرات متنوع حفاظت می کند. این دستکش ها تحت استاندارد IEC903 و نیز AFAQ گواهی شماره CE EN60903/ 5832 1996 در ولتاژهای ضعیف، متوسط و قوی طراحی و ساخته می شوند و در دو سری نرمال زیر هستند:

۱- GLE در طول ۲۶ سانتی متر

۲- GIC با طول ۴۱ سانتی متر

 برای انتخاب دستکش حفاظتی باید به چه نکاتی دقت کنیم ؟

 – دستکش های ایمنی باید طوری انتخاب شوند که ناحیه دست را از خطرات احتمالی ناشی از کار محافظت کرده و در عین حال هیچ گونه ناراحتی و محدودیت برای دست ایجاد نکند.

– اشخاصی که با برق سر کار دارند باید از انواع دستکش های عایق که درجه عایق الکتریسیته بودن آنها مناسب با ولتاژ مورد نظر باشد استفاده کنند.

 – برای بالا رفتن از تیر سیمانی و چوبی می بایستی از دستکش های کف چرمی با پشت برزنتی استفاده کرد.

 – برای تیرهای فولادی و دکل های فلزی انواع آجدار پیشنهاد می شود که از لیز خوردن دست جلوگیری به عمل آورد.

– هنگام استفاده از دستکش های حفاظتی عایق برق برای کار بر روی خطوط برق دار مانند نصب انشعابات مشترکین برق (کنتور) و یا تعویض لامپ و سر پیچ معابر، قبل از استفاده دستکش از طریق باد کردن آن از سوراخ نبودن دستکش اطمینان حاصل کنید.

 – با توجه به میزان استفاده از دستکش های عایق هر چند وقت یکبار تست الکتریکی ضروری است.

– در تماس آب یا بعد از شستشوی دستکش های عایق حتما آن را خشک کرده و به پودرهای ضد رطوبت آغشته کنید تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

– در حین کار در نزدیکی سیم های برق دار و محوطه های خطر به هیچ عنوان نباید دستکش های عایق را از دست خارج کرد.

– دستکش های عایق را بعد از اتمام کار تمیز کرده و در کیف مخصوص و دور از نور نگهداری کنید.

– برای بالا رفتن از تیرهای سیمانی و چوبی می بایست از دستکش های کف چرمی با پشت برزنتی استفاده کرد. برای تیرهای فولادی و دکل های فلزی انواع آجدار پیشنهاد می شود که از لیز خوردن دست جلوگیری به عمل آورد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا تمامی محصولات و تجهیزات ایمنی فردی اعم از کفش کار، عینک ایمنی، دستکش ایمنی، کلاه کار ولباس کار را بفروش میرساند. برای خرید عینک ایمنی و همچنین خرید دستکش ایمنی با کیفیت و قیمت مناسب به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار , عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

استفاده از وسایل و لوازم ایمنی در برق

در زمان کار با برق، ایمنی فرد و همین طور تجهیزات ایمنی اهمیت زیادی دارد و لازم است که فرد با استفاده از وسایل و لوازم ایمنی در برق محافظت شود و تجهیزات برقی نیز با استفاده از انواع کلید های حفاظتی نظیر کلید های اتوماتیک، کلید های حرارتی، محافظ جان و بی متال در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه ایمن شوند.

استفاده از وسایل و لوازم ایمنی در برق در هنگام کار برقی با توجه به قوانین ثبت شده در کتاب قانون نظام مهندسی ضروری است. این لوازم به دو دسته لوازم ایمنی فردی و لوازم ایمنی گروهی تقسیم می شود :

۱ – لوازم ایمنی فردی که تحويل مجری یا انجام دهنده کار می شود.

۲ – لوازم ایمنی گروهی که تحویل سرپرست گروه شده و کلیه افراد اکیپ موظف به حفاظت و نگه داری آنها بطور مطلوب هستند.

۳ – لوازم ایمنی تجهیزات که از دستگاه ها و سیستم برق ساختمان ها، کارخانه ها و کارگاه ها حفاظت می کند. این لوازم شامل انواع کلید اتوماتیک، رله های کنترلی و کلید های حفاظتی است که می توانید در مورد آن ها در مقاله ” تجهیزات برق ساختمان “ بخوانید.

لوازم ایمنی فردی

•              لباس کار

•              کفش های ایمنی

•              فیوز کش

•              کمربند و رکاب ایمنی

•              دستکش های حفاظتی

•              کلاه ایمنی

•              فازمتر فشار ضعیف

لوازم ایمنی گروهی

•              تفنگ پرتاب سیم ارت

•              دستکش های عایق برق فشار متوسط

•              فازمتر های فشار متوسط و قوی

•              چوب استیک یا پرش

•              دستگاه اتصال زمین موقت برای خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط و قوی

کفش ایمنی

از نظر فراوانی حادثه پذیری، ناحیه پا بعد از دست ها در رده دوم قرار دارد لذا کفش های ایمنی با توجه به نوع و مشخصات خاص خود می توانند پای افراد را در برابر سقوط اجسام سنگین بر روی پا، فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده به کف پا و هم چنین ریزش مواد مذاب و نیز به عنوان عایق الکتریکی و سایر خطرات مشابه محافظت کنند.

یکی از مهم ترین انواع کفش های ایمنی نوع مورد استفاده توسط کارکنان صنعت برق کفش های عایق الکتریسیته است. این کفش ها از کف عایق برخوردار بوده و از تکمیل شدن مدار توسط پای فرد در هنگام برق گرفتگی جلوگیری کرده و در نتیجه مانع برق گرفتگی می شود.

کفش ها یا چکمه هایی که برای کارهای الکتریکی تأیید شدند، باید استفاده نمود. کفش کتانی (کفش تنیس) افراد را از خطرات الکتریکی محافظت نمی کنند. اگر خطرات غیرالکتریکی وجود دارند (وجود میخ در کف، اشیاء سنگین و …) از پاپوش هایی که برای حفاظت در مقابل اینگونه خطرات در نظر گرفته شد، استفاده گردد مانند کفش فولادی.

کفش های ایمنی باید مورد تأیید ANSI باشد. کدهای مورد تأیید ANSI معمولا بر روی زبانه داخلی کفش یا چکمه حک یا چاپ شده است.

اگر کفشی برای کار الکتریکی مناسب باشد با حروف EH علامت گذاری شده است. توجه کنید که کفش ساخته شده از چرم برای محافظت در مقابل خطرات الکتریکی باید خشک نگهداری شود حتی اگر علامت EH را داشته باشد.

برای خرید کفش کار مناسب می توانید به فروشگاه ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. ایمن ترافیک کالا تمامی محصولات ایمنی فردی را با کیفیت مناسب و قیمت ایده آل در اختیار شما قرارمیدهد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()