نوشته شده توسط : malihe

تجهیزات ایمنی ساختمان

امروزه اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان به قدری از ارزش بسیار والایی برخوردار است که بدون رعایت کردن هر کدام از بخش های و بندهای آن، قطعا کار ساخت و ساز توسط ماموران و مسئولان بازرسی توقف خواهد شد.

به همین جهت برای ادامه و روند کارهای ساخت و سازی و حفاظت از نیروی کار توصیه می شود که تمام نکات مربوط به ایمنی را در ساختمان خود فراهم کرده و سپس کار را شروع کنید تا واقعیت ضرب المثل اول ایمنی و بعد کار به به سرانجام برسد. شما می توانید تمام تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان خود را به راحتی از وب سایت پیش روی خود تهیه خریداری کرده و آن را طبق استاندارد های تعریف شده در ساختمان سازی جدید خود مورد استفاده قرار دهید همچنین می توانید در صورت بروز هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ایمنی در ساختمان سازی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی ماشین آلات مورد استفاده اشاره کرد که کارفرمایان و پیمانکاران بایستی در وهله اول به این امر توجه داشته باشند و از مهمترین خطراتی که می تواند از ماشین آلات به کارگران برسد و بایستی تجهیزات ایمنی ساختمان را در این خصوص به کار گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطرات حرارتی

خطرات ناشی از ارتعاش

خطرات الکتریکی

خطرات مکانیکی

خطرات ناشی از صدا

خطرات ناشی از مواد و اجسام

با پیشگیری های لازم و خرید تجهیزات ایمنی ساختمان مناسب می توان از بروز اتفاق های ناخواسته و ناگوار جلوگیری لازم را داشته باشیم.

حفاظت فردی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به حفاظت فردی اشاره کرد که ر این بخش بایستی ایمنی کارگران را در نظر داشته باشید و تمام امکانات مربوط به ایمنی آنها را فراهم کنید. از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران می توان به مواردی از جمله لباس کار، کلاه ایمنی، گوشی ایمنی، دستکش و کفش ایمنی اشاره کرد. تمام کارفرمایان بایستی توجه لازم را در خصوص تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران خود را جدی گرفته و به تعداد آنها اقدام به خرید و تهیه تجهیزات و اقلام مذکور داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به نصب و تعبیه کمک اولیه اولیه در قیمت های مختلف ساختمان می باشد که در صورت نیاز دسترسی راحت تری را داشته باشند. حفاظت فردی از مهمترین آیتم های مورد توجه در تجهیزات ایمنی ساختمان می باشد چرا که جان انسان از تمام دارایی های موجود در جهان با ارزش می باشد و همین امر نیز سبب وضه این قوانین در در اتحادیه های گوناگون شده است. فقط خرید تجهیزات ایمنی ساختمان کافی نبوده و شما بایستی نحوه استفاده و آموزش های لازم را برای کارگران ارائه دهید تا آنها بتوانند به شکل درست و صحیح اقدام به از استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشند.

تجهیزات ایمنی ساختمان

از دیگر مهمترین آیتم های مربوط به تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی مواد اشاره کرد که تمام پیمانکاران موظفند نکات و دستورالعمل های مربوط به آن را در رعایت کنند. منظور از تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد استفاده از لوازم مصرفی، ابزار آلات، قطعات یدکی و مواد اولیه ساختمان سازی می باشد که بایستی تخلیه و بارگیری این مواد طبق اصول های مندرج در آیین نامه ها بوده و هیچ گونه مشکلاتی را برای کارگران به وجود نیاورد. تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد می تواند یکی از موارد زیر اشاره کرد:

انبار کردن مواد اولیه در یک فضای بسیار مجزا

مشخص کردن مواد خطرساز

طبقه بندی و جداسازی تمام اقلام مورد نیاز که علاوه بر ایمنی سبب سهولت دسترسی نیز خواهد شد.

خرید تجهیزات ایمنی ساختمان

اگر می خواهید بدون بروز اتفاق ناگواری، ساختمان و ساخت و ساز خود را انجام دهید توصیه می نیم که در گام اول اقدام به خرید و تهیه تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشید تا با خیال راحت اقدام به این کار داشته باشید. در صورت رعایت کردن تمام نکات مربوط به ایمنی ساختمان می توانید از جریمه های سنگین ماموران و بازرسان نیز در امان بوده و هزینه های خرید تجهیزات ایمنی ساختمان را جبران نمایید.

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش کار مناسب برای محیط های سخت

کارکنانی که در محیط های سخت کار می کنند باید در فصول مختلف کفش مناسب آن فصل را بپوشند. ما امروز می خواهیم این موضوع را به شما یادآوری کنیم که  کفش ایمنی مناسب فصول سرد باید دارای چه ویژگی هایی باشد. و در هنگام خرید کفش کار به چه نکاتی باید دقت کنید.

ویژگیهای کفش ایمنی مناسب فصول سرد

•              ضدآب بودن

شاید تاکنون از افراد زیادی شنیده باشید که در ابتدای بیان ویژگی‌های یک کفش ایمنی مناسب فصول سرد، به Gore-Tex بودن آن اشاره می‌کنند. Gore-Tex در واقع نام یک تکنولوژی پیشرفته در ساخت پارچه است که مزیت‌هایی برای آن ایجاد می‌کند. هنگام استفاده از کفش ایمنی مناسب فصول سرد، فرقی نمی‌کند که صعود زمستانه دارید یا کفش خود را در سایر فصول سال استفاده می‌کنید؛ قابلیت ضدآب بودن در کفش شما از میزان اهمیت زیادی برخوردار است تا تحت هر شرایط آب‌وهوایی و با بارش‌های فصلی، بخش داخلی کفش همچنان خشک باقی بماند. وجود تکنولوژی‌هایی نظیر Gore-Tex در ساخت انواع کفش علاوه بر ایجاد هواخوری، تضمین‌کننده‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب خواهد بود.

•              استحکام کفش

برای ساخت انواع کفش ایمنی مناسب فصول سرد از موادی استفاده می‌شود که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته باشد تا در صورت بروز چنین حوادثی، از جهت حفظ ایمنی پاهایتان آسوده‌خاطر باشید. طراحی برخی کفش ایمنی مناسب فصول سرد  به گونه‌ای است که در قسمت پنجه، لایه‌ای محافظ قرار داده شده. این لایه‌ی محافظ ایمنی کفش را دربرابر فشار و ضربه بیشتر می‌کند. درواقع سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای تقویت ساختار کفش در قسمت پنجه از موادی مستحکم نظیر چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا کامپوزیت استفاده می‌کنند که به رویه‌ی کفش استحکام بیشتری می‌بخشد.

•              زیره کفش

یکی از مواردی که در طراحی و ساخت کفش ایمنی مناسب فصول سرد اهمیت زیادی دارد، جنس زیره و نوع آج‌هایی است که در آن استفاده می‌شود. زیره‌ی کفش ایمنی مناسب فصول سرد با توجه به موارد استفاده‌ای که دارند، با یکدیگر متفاوت‌اند.

•              قابلیت حفظ دما و هواخوری کفش کار

این دو قابلیت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما برای انتخاب کفش مناسب برای کوهنوردی باید به این دو قابلیت به‌طور یکسان توجه داشت. آن دسته از کفش‌هایی که برای صعود سه‌فصله استفاده می‌شوند، باید دارای قابلیت هواخوری باشند تا علاوه بر جلوگیری از تعریق زیاد سطح پوست، به خنک نگه داشتن پای شما کمک کنند. اما برای کفش‌های مورداستفاده در صعودهای زمستانه یا در محیط‌های سرد، قابلیت هواخوری اهمیت چندانی ندارد و مهم این است که کفش بتواند پایتان را گرم نگه دارد. برای ساخت این نوع کفش‌ بیشتر از تکنولوژی‌هایی بهره می‌گیرند که از هدررفتن دمای بخش داخلی کفش جلوگیری کند و مانع از سرمازدگی پاهایتان شود. برای انتخاب چنین کفش‌هایی باید به دمایی که کفشتان در آن قابل‌استفاده است، توجه زیادی داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهتر انتخاب کنید.

•              جنس رویه کفش کار

سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد  برای ساخت رویه از موادی استفاده می‌کنند که دربرابر شرایط محیطی مختلف مقاوم باشد. علاوه بر ساختار رویه‌، این دسته کفش‌ها در قسمت‌هایی نظیر پنجه، پاشنه یا قسمت‌های کناری به وسیله موادی نظیر چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پلی‌اورتان یا لاستیک تقویت می‌شوند.

•              لایه‌ی میانی

لایه‌ی میانی مناسب در کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای کسانی که از این کفش‌ها استفاده می‌کنند، دو مزیت به دنبال دارد. اگر در ساخت لایه‌ی میانی کفشی که استفاده می‌کنید، موادی مناسب نظیر EVA به کار رفته باشد، فشاری که از ضربات واردشده به سطح زمین به پای شما برمی‌گردد تا حد بسیار زیادی کم می‌شود. این مسئله باعث می‌شود در زمان کار کمتر احساس خستگی کنید و درعین‌حال به واسطه‌ی ساختار منعطف کفش، کنترل بهتری روی حرکات خود داشته باشید. همچنین داشتن لایه‌ی میانی ضخیم باعث می‌شود گرمای کمتری از طریق کف کفش هدر برود و در نهایت بتوانید از پای خود به‌خوبی در برابر سرما حفاظت کنید.

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کفش ایمنی , کفش کار , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی چیست؟

بسیار محتمل است که در خلال انجام فعالیت‌های روزانه، ذرات کوچکی به سمت چشم پرتاب شوند و ما را دچار مشکل کند.

 این کار که می‌گوییم الزاما کارهای سنگین صنعتی نیست، می‌تواند گرفتن آب‌لیمو باشد؛ بنابراین چشمان ما در اکثر مواقع نیاز به مراقبت دارند حتی اگر با گرفتن دست در مقابل چشم‌ها باشد؛ اما چون ما به دست‌ها در حین کار احتیاج داریم این روش چندان عملی نیست.

آشنایی با انواع عینک‌های ایمنی

تنها راه عملی در راه حفظ سلامت چشم، استفاده از عینک ایمنی می‌باشد. عینک ایمنی برخلاف عینک طبی که برای اصلاح دید موثر است، وظیفه مراقبت از چشمان ما در برابر اصابت اجسام خارجی و تابش نورهای شدید را بر عهده دارد.

این اجسام و تهدیدات خارجی ۴ دسته را شامل می‌شوند:

اول براده‌های فلزی و سایر ذرات ریز جامد مثل خورده‌های چوب.

دوم ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید و مواد شیمیایی.

سوم نور شدید حاصل از عملیات جوشکاری.

چهارم گازهای شیمیایی غیرسمی.

برای هرکدام از ۴ دسته خطرات ذکرشده، عینک ایمنی خاصی طراحی و تولید شده است. به‌طور خلاصه می‌توان گفت برای دسته اول عینک سنگ زنی، برای دسته دوم عینک آزمایشگاهی، برای دسته سوم عینک جوشکاری و برای دسته چهارم گاگل ایمنی بکار می‌رود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی

استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار بسیار اهمیت دارد. بیش از60% حوادث ناشی در حین کار مربوط به استفاده نکردن از دستکش ایمنی می باشد. دستکش ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود. دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی ، خراش ، سوختگی ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، برای حفاظت و نگهداری از آنها باید به فکر خرید دستکش ایمنی مناسب بود.

امروزه انواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری در برابر طیف گسترده ای از خطرات در دسترس عام هستند. ماهیت خطر و آسیب های ناشی در حین انجام عملیات، در انتخاب دستکش ها موثر می باشد. گستردگی و تنوع آسیب های شغلی دست، انتخاب صحیح دستکش ایمنی را مشکل می سازد. الزامی است که کارکنان از دستکش ایمنی مخصوص طراحی شده برای آسیب هایی که در محیط کاریشان اتفاق می افتد و وظایفی که بر عهده دارند، استفاده نمایند، زیرا که برای یک عملیات خاص طراحی شده اند، ممکن است در برابر سایر عملیات، حفاظت لازم را ایجاد ننمایند.

در حالت کلی می توان تجهیزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسیم نمود :

  • دستكش ایمنی حفاظتی
  • آستین های حفاظتی

الزامات عمومی

دستكش ایمنی از نظر محدوده ای از دستان که بایستی مورد حفاظت قرار گیرند، به ساق کوتاه (تا روی مچ)، ساق متوسط (تاروی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) تقسیم می شوند. همچنین دستکش ایمنی بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به انواع پنچ انگشتی، دو انگشتی و تك انگشتی دسته بندی می شوند. در برخی از انواع دستكش ایمنی به ویژه دستكش های حفاظتی در برابر حرارت و برخی مواد شیمیایی، از آسترهای کتانی در جدار داخلی استفاده می شود. در انتخاب دستكش ایمنی جهت فعالیت های مختلف می توان از علایم مشخصه ثبت شده بر روی آن جهت مصارف گوناگون استفاده کرد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نکاتی درباره کلاه ایمنی

بارها و بارها در بسیاری از حوادث منجر به مرگ، این نکته از سوی کارشناسان ایمنی مطرح شده که در صورت استفاده کارگر از وسایل حفاظت فردی، حادثه به مرگ وی منجر نمی شد. نقش استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت فردی در تأمین سلامت کارکنان در برابر حوادث و بیماری های ناشی از کار بر کسی پوشیده نیست. با این حال، هنوز هم در بسیاری از محیط های کاری، چه از سوی کارفرما که وظیفه تأمین این وسایل و ارایه آموزش های لازم را به کارکنان دارد و چه از سوی کارکنان که وظیفه شان استفاده صحیح از این وسایل در هنگام کار است، کوتاهی ها و بی توجهی های بسیاری را شاهد هستیم.
وسایل حفاظت فردی شامل لباس کار، پیش بند، کلاه ایمنی، کلاه کار، سربند، انواع ماسک، عینک ایمنی، گوشی حفاظتی، کمربند ایمنی، دستکش های ایمنی و حفاظتی، کفش ایمنی، چکمه های حفاظتی و انواع دیگری از لوازم هستند که موجب حفظ سلامتی کارگران از خطرات و بیماری ها در محیط های کاری می شوند. این بار به ویژگی ها و خرید کلاه ایمنی مناسب می پردازیم.

● کی از کلاه ایمنی استفاده کنیم؟

در مواقعی که احتمال افتادن اشیا از بالا و برخورد آنها با سر وجود داشته باشد و یا اینکه احتمال برخورد سر با موانعی در محیط کار باشد و نیز هنگامی که کارگر در نزدیک قسمت های برق دار کار می کند، استفاده از کلاه ایمنی و حفاظت از سر الزامی است.

● انواع کلاه ایمنی

به طور کلی کلاه های ایمنی به سه دسته تقسیم می شوند:

▪ دسته اول (Class A): این کلاه ها برای مصارف عمومی استفاده می شوند. در برابر ضربه مقاومت و محافظت خوبی دارند اما در برابر جریانات الکتریکی درجه حفاظت شان پایین است. از این گروه کلاه ها بیشتر در عملیات معادن، ساختمان سازی، کارخانجات و صنایع مشابه استفاده می شود.

▪ دسته دوم (Class B): این کلاه ها برای کسانی پیشنهاد می شود که در محیط هایی با جریانات الکتریکی بالا کار می کنند. این کلاه ها در برابر ضربات ناشی از سقوط اشیا، شوک الکتریکی ولتاژ بالا و سوختگی مقاوم اند.

▪ دسته سوم (Class C): کلاه های این دسته وزن سبکی دارند و برای محافظت های محدود پیشنهاد می شوند. این نوع کلاه ایمنی، سر کارکنان را در برابر ضربات ناشی از برخورد با اشیای ثابت محافظت می کنند ولی در برابر سقوط اشیا و یا شوک الکتریکی مقاومتی ندارند.

 ۱۲نکته درباره کلاه ایمنی

هر وسیله حفاظت فردی باید مطابق با استانداردها و شرایط خاصی ساخته شود تا در هنگام استفاده، فرد را از خطرات حفظ کند. کلاه ایمنی استاندراد نیز باید در برابر برخورد با اشیا مقاوم باشد، توانایی جذب ضربات را داشته باشد و آنها را به سر فرد انتقال ندهد.

کلاه ایمنی باید ضدآب و کندسوز باشد.

 برای آنکه کلاه کاملا روی سر قرار بگیرد و در جای خود محکم باشد لازم است بند ها و تسمه هایی داشته باشد که فاصله این بندها از جدار داخلی کلاه بین ۱ تا ۴/۱ اینچ معادل ۱۸/۳ تا ۵۴/۲ سانتی متر باشد.

 کلاه ایمنی باید دارای برگه مشخصاتی باشد که در آن نام کارخانه سازنده و گروهی که کلاه در آن قرار می گیرد و نیز استاندارد تاییدکننده آن آمده باشد. در آمریکا سال ۱۹۹۴ به بعد تمام کلاه های ایمنی باید دارای استاندارد ANSI باشند.

معمولاً وزن کلاه ایمنی به طور کامل از ۴۰۰ گرم تجاوز نمی کند. کلاه باید از مواد غیرقابل احتراق ساخته شده و در مقابل جریان برق عایق باشد.

 به منظور حفاظت سر، صورت، پشت و گردن دور تا دور کلاه ایمنی باید لبه دار باشد.

برای کار در فضای نسبتا کوچک و تنگ کلاه باید کوتاه بوده و در صورت لزوم فاقد لبه باشد.

 کلاه هایی که در فضای خیلی مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر رطوبت غیر قابل نفوذ باشند.

 نوارها و چرم داخل کلاه باید به سهولت قابل تعویض باشند.

 برای استفاده از کلاه ایمنی که متعلق به شخص دیگری بوده باید قبلاً داخل آن ضدعفونی شده و در صورت لزوم چرم و نوارهای داخل آن تعویض شود.

 کارکنانی که دارای موهای بلند هستند، به خصوص کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار آن مشغول کار هستند باید به وسیله سربند و یا وسیله حفاظتی دیگری موهای سر خود را کاملاً بپوشانند.

سربند کارکنانی که در مقابل آتش و یا جرقه و یا مواد مذاب و یا امثال آن کار می کنند باید از جنسی تهیه شده باشد که به آسانی آتش نگیرد و در مقابل شستن و ضدعفونی کردن به وسیله ترکیبات صنعتی مقاومت کافی داشته باشند.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید آینه محدب ترافیکی

آینه محدب ترافیکی رانندگی تک چشم یا آینه مخصوص کد 17، برای افزایش دید رانندگان و با مجوز سازمان راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد. آینه محدب تک چشم با توجه به نیاز رانندگان در دو قسمت قابل نصب می باشد:

1- در زیر آینه جلوی خودرو از داخل نصب می گردد که زاویه آن به نحوی است که از ستون جلو سمت راست تا ستون وسط سمت راست راننده را پوشش می دهد.

2- بر روی شیشه عقب از داخل، که محل نصب پایه آن در بالای گوشه سمت راست شیشه عقب 15 سانتیمتر به چپ و 15 سانتیمتر به سمت پایین نصب میگردد و زاویه آن به نحوی است که سمت چپ خودرو را از ستون عقب چپ تا ستون وسط سمت چپ پوشش دهد

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی قطر 60 دارای قیمت مناسبی است. این آینه در مواقعی که احتمال کمتری برای ضربه دیدن آینه ترافیکی وجود دارد، از آینه ترافیکی شیشه ای استفاده می شود.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود آینه محدب قطر 60 سانت می باشد. همچنین می توان از سایز های 40، 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب فریم دار پلی کربنات قطر 60 دارای انواع شیشه ای و پلی کربنات هستند . آینه محدب شیشه ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. آینه محدب ترافیکی پلی کربنات نشکن بوده و همچنین شفاف تر و با دید مناسب تری می باشد.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود آینه محدب ترافیکی فریم دار پلی کربنات قطر 60 می باشد. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب فریم دار پلی کربنات قطر 80 یکی از بهترین انواع آینه های محدب ترافیکی است که برای ایجاد میدان دید کافی، طراحی و ساخته شده است. آینه ترافیکی با گسترش میدان دید، تمام نقاط کور را برطرف می کند و اجازه می دهد کاربر، یا راننده بتواند دیدی وسیع در تمام زوایا داشته باشد.آینه ترافیکی و جاده ای پلی کربنات، بدنه ای نشکن و بسیار مقاوم دارد که می تواند به راحتی تغییرات دما در طول سال و همچنین آسیب های احتمالی ناشی از قرار گرفتن در فضای آزاد را تحمل کند. آینه ترافیکی از ضخامت مناسبی برخوردار است و همین مساله استحکام این محصول را تشدید می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی فطر 70 دارای انواع شیشه ای و پلی کربنات هستند. آینه محدب ترافیکی پلی کربنات، نشکن بوده و شفاف تر و با دید مناسب تری نسبت به نوع شیشه ای می باشد. آینه محدب شیشه ای دارای قیمت ارزان تر بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگساختمان ها استفاده می شود آینه محدب قطر 60 سانت می باشد. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب و مقعر کاریکاتوری برای بازی و سرگرمی طراحی شده است. ابعاد محتلفی از آن وجود دارد و هر کدام از آنها فرم بدم را به شکل خاصی در می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی85 سانتی را به عنوان جداکننده در خروجی بزرگراهها و خیابانها به جهت مشخص نمودن نمای مسیر، استفاده می کنند . بشکه ترافیکی در اندازه ها و سایز های مختلف  و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد. ایمن ترافیک کالا، بشکه ترافیکی 85 سانتی را معرفی می کند. این محصول، جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی بسیار مناسب می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

بشکه ایمنی7کیلویی در خروجی بزرگراهها و خیابانها جهت نمای مسیر استفاده می شود . این محصول در اندازه ها و سایز های مختلف و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد . بشکه ایمنی ترافیکی7 کیلوییمناسب جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی می باشد .

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

بشکه ترافیکی105سانتی متری یکی از تجهیزات ترافیکی به شمار می آید، امروزه تجهیزات ترافیکی که شامل جداکننده ترافیکی و یا جداکننده ایمنی است که کمک شایانی به کنترل ترافیک، جلوگیری از تصادفات و آسیب های ناشی از آن کرده است. همان طور که می دانیدیکی از تجهیزات ایمنی ، بشکه ایمنی 105 سانتی متری است. جنس بشکه ایمنی 105 سانتی متری مواد پلی اتیلن فوق العاده با کیفیت و درجه یک می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

تولید کننده بشکه پلاستیکی ترافیکی با در نظر گرفتن اصلاحات محیط زیستی در تولید بشکه ترافیکی از پلی اتیلن مرغوب سنگین با گرید مناسب استفاد ه کرده است. رنگ زرد به کار رفته در طراحی بشکه های ایمنی ترافیکی باعث جلب توجه رانندگان محترم از فاصله زیاد می شود. این رنگ قوی در شب نیز انعکاس کننده قوی نور است و مناسب ترین جدا کننده خیابان برای محیط های کم نور می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی ایمنی، نوعی از جداکننده ها است که برای مسدود و محدود کردن مسیرها به طور موقتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با بهره گیری از متریال مناسب و در حجمی حساب شده، طراحی گشته و تمامی استانداردهای ساخت در تولید آن رعایت شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید عینک ایمنی

عینک جوشکاری شفاف از جمله عینک های ایمنی است که از چند جنبه توانسته خود را محصولی خاص و کاربردی معرفی کند. بهره گیری از مواد اولیه استاندارد و مناسب، طراحی ارگونومیک و پوشش کامل چشم ها و اطراف آن و در نهایت، بدنه ای کاملا شفاف که به کاربر اشراف و دید کاملی به محیط و ابزار مورد استفاده می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی ضد گرد و غبار پارکسون با طراحی استاندارد و پوشش دهی کامل چشم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های تجاری، کارگاه های تولید مبل و لوازم چوبی، تراشکاری، کارهای عمرانی و ساختمانی و ... باشد. وزن عینک پارکسون حدود 43 گرم است که برای افراد خستگی در پی نخواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

شیشه عینک ایمنی شفاف پارکسون از پلاستیک شفاف با وضوح بالا است و قاب نیم فریم زیبای آن از پلاستیک فشرده تولید شده. قابل ذکر است که بر طبق استاندارد عینک ایمنی، دارای کناره های محافظ نیز است. تولید کننده عینک ایمنی در خصوص ویژگی های عینک ایمنی پارکسون می گوید: استفاده از این عینک ایمنی راحت است و بخار نمی کنی. سبک است و مزاحمتی برای کارگر ندارد

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

از موارد قابل توجه در خصوص عینک جوشکاری استاندارد ، وزن آن است. عینک جوشکاری سفید با وزنی حدود 50 گرم از جمله عینک های سبک می باشد. کاربرد اصلی عینک جوشکاری مورد بحث، محافظت از چشم ها در برابر نور جوشکاری است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

امروزه استفاده از لیزر در بسیاری از زمینه های صنعتی و پزشکی توسعه پیدا کرده است. اما همان طور که می دانیم اشعه های ساطع شده از دستگاه های لیزر، تأثیر بدی بر روی بینایی خواهد داشت و باعث ایجاد مشکلات چشمی می شوند. بنابراین به پزشکان و اپراتورهای دستگاه هایلیزر و بیمارانی که در معرض اشعه ها قرار دارند استفاده از عینک ضد لیزر توصیه می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک محافظ چشم صنعتی و پزشکی ارائه شده در ایمن ترافیک کالا بسیار محکم و با دوام است و طراحی این عینک کار با لیزر بر اساس آخرین استانداردها صورت گرفته می باشد. تمامی متریال به کار رفته در تولید عینک محافظ لیزر صنعتی و پزشکی از نوع با کیفیت ترین مواد بوده و به راحتی روی چشم های شما قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید سرعتگیر ترافیکی

ضربه گیر پارکینگ یا محافظ ستون پارکینگ در دسته تجهیزات ترافیکی و در انواع آن تجهیزات ایمنی پارکینگ است که از مهمترین  لوازم ایمنی پارکینگ به شمار می آید زیرا باعث جلوگیری از آسیب دیدن ستون و بدنه خودرو به هنگام پارک کردن می شود.ضربه گیر پارکینگ به جهت ایمن کردن ستون ها در پارکینگ، کودکان در مدارس و حمل و نقل برانکارد در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر لاستیکی 90*33 در مکان های مختلف مانند.چهار راه ها، تقاطع ها، گذرگاه عبور دانش آموزان و مسیر هایی.که حداکثر سرعت مجاز برابر با 50 کیلومتر در ساعت می باشد به کار می رود. از دیگر موارد نصب این سرعت گیر میتوان نصب در پایانه های حمل و نقل و یا ورودی شهرها نام برد.این محصول قابلیت تحمل باری برابر با 50تن برای هر چرخ را دارا می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر پلاستیکی 90*33 در دسته سرعت گیر ترافیکی قرار دارد.که در خیابان های شهری و جاده ای به منظور کاهش سرعت نصب می شود. سرعت گیر 33در90 پلاستیکی به وسیله 6ست پیچ و رولپلاک نصب می شود.و در هنگام تعمیر و ترمیم آسفالت می توان آن را باز کرد.بنابراین باز و بست این محصول اتلاف وقت و انرژی را در بر نخواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر پلاستیکی33*12 یکی از کوچک ترین سرعت گیر های ترافیکی است.که در معابر شهری نصب می شود. این سرعت گیر در ابعاد طولی و عرضی 12×33 طراحی شده است.و همچنین ارتفاعی برابر با 4 سانتی متر دارد و تا حدودی مانع از حرکت پر سرعت خودروها می شود. در نتیجه این کاهنده سرعت می تواند تأثیر زیادی بر ایجاد امنیت و کاهش خطرات تصادف داشته باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

جداکننده ترافیکی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول تولید داخل کشور بوده و جنس آن پلی اتیلن است.جدا کننده ترافیکی برای مواقعی که محدودیت در زمان و مکان وجود دارد بسیار مناسب و ایده ال است. و برای تعیین حریم راه و جدا کردن مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.جداکننده پلاستیکی از قطعات مدولار پلاستیکی تشکیل گردیده است و می تواند به صورت موقتی و دائمی فیکس شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیرپلاستیکی 100*33 از نظر جنس به دو دسته تقسیم می شوند: سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی. در سرعت گیر ترافیکی از نگین های پلاستیکی استفاده شده است که این امر موجب بازتاب نور از فاصله 200متری می شود.سرعت گیر پلاستیکی 100*33، مقطع محدب دارد.ارتفاع این سرعت گیر 5 سانتی متر است. حداقل عمر مفید این محصول یک سال است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی سولار نوعی چراغ چشمک زن خورشیدی هستند که بدون نیاز به انرژی برق کار می کنند و با استفاده از پنل خورشیدی(سولار)، نور خورشید را به الکتریسته تبدیل و آن را در باطری های قدرتمند خود ذخیره می کنند که باعث می شود تا 7 شبانه روز به طور مداوم بدون نیاز به شارژ مجدد به عملکرد خود ادامه دهند.چراغ چشمک زن سولار تک خانه نوعی از چراغ ترافیکی است که داراییک چراغ با لامپ های ال ای دی است و توانایی انتخاب بین دو رنگ قرمز و نارنجی را به کاربر می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ عابر پیاده در شهرهای شلوغ و پر ترافیکیکی از ضروری ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شود. چراغ عابر پیاده در چهار راه ها برای راهنمایی عابران پیاده قرار می گیرد. این چراغ راهنمایی کوچک نشان می دهد که آن ها چه موقع مجاز به رد شدن از خیابان هستند.چراغ عابر پیاده متحرک که در دسته تجهیزات کنترل ترافیک جای دارد به گونه ای کار می کند که با یک المان در حال راه رفتن با رنگ سبز نمایانگر حرکت مجاز عابر و همان المان به صورت ایستاده با رنگ قرمز ممنوعیت حرکت را نشان می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

به دلیل اینکه چراغ راهنمایی برقی برای تعیین مسیر خودروها و هشدار دادن به آنها.هم در داخل شهر و هم.در خارج شهر استفاده می شود، چراغ چشمک زن تک خانه جزء مهمترین وسایل  در بین تجهیزات ترافیکی است.چراغ راهنمایی تک خانه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پلی کربنات تغییر شکل داده.که به چراغ ترافیکی با بدنه سبک تر و مقاومت.بیشتر در برابر گرد و غبار و تحمل دماهای مختلف و بازتاب نور بیشتر تبدیل شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه های انرژی به خصوص انرژی برق، تکنولوژی استفاده از انرژی خورشیدی به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و  بعضی از وسایل ترافیکی مانند چراغ راهنمایی خورشیدی سه خانه از این تکنولوژی بهره مند شده اند که  مورد استقبال قرار گرفته است. چراغ راهنمایی سولار ال ای دی سه خانه با استفاده از صفحه های خورشیدی، نور خورشید را به انرژی الکتریسته تبدیل می کند و آن را داخل باطری خود ذخیره می نماید و می توان با یکبار شارژ کامل 7 شبانه روز و یا 14 روز ابری از آن استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ راهنمایی ال ای دی پیش از اختراع خودرو جهت کنترل ترافیک ارابه ها و افراد استفاده داشته است. در گذشته چراغ راهنمایی و رانندگی ال ای دی به شکل کوله پشتی بود یعنی این گونه که این کوله پشتی در پشت مامور قرار گرفته و دارای دو چراغ سبز و قرمز بود و کلیدی برای خاموش و روشن کردن آن وجود داشت.چراغ راهنمایی سه خانه ال ای دی ، یکی از مهم ترین انواع چراغ راهنمایی است امروزه این چراغ حق عبور را با سه رنگ :قرمز، زرد، سبز مشخص می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ راهنمایی دو خانه در دسته تجهیزات ترافیکی است، نصب این چراغ ترافیکی به علت وزن پایین آن بسیار آسان و ساده می باشد.لامپ این چراغ چشمک زن ترافیکی قابل تعویض است و دارای جنس ضد آب می باشد. چراغ چشمک زن دوخانه، به علت قیمت مناسب یک گزینه مناسب برای خرید به حساب می آید.چراغ چشمک زن ترافیکی دارای طول عمر بالا است.همچنین بدنه این چراغ ترافیکی بسیار مقاوم بوده و جنس بدنه این محصول از پلی کربنات مي باشد. که وزن سبک و مقاومت بالایی دارد وحمل و نقل آن به سادگی صورت می گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()