نوشته شده توسط : malihe

خرید تاب سرسره پلاستیکی

تاب سرسره کودک ، از یک سرسره  و یک تاب تشکیل شده که قابلیت جدا سازی داشته و می توان قسمت های مختلف آن را جداگانه مورد استفاده قرار داد. این محصول برای استحکام اندام کودک مناسب بوده و باعث تقویت ادراک بینایی ، شنوایی و لامسه کودک می شود. همچنین تاب بازی کودک باعث هماهنگی چشم و دستان کودک می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرسره سنجاب در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ و تغییر حالت نمی دهد . همچنین سرسره پلاستیکی در برابر سرما و برف و باران دچار شکنندگی نمی شود. به همین دلیل در مناطق سر پوشیده و سرباز مورد استفاده قرار می گیرد.سرسره اسباب بازی به دلیل مواد استفاده شده در طراحی و تولید این محصول ، به راحتی و با مواد شوینده تمیز شده و قابل شستشو می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

تاب و سرسره اسباب بازی بدنه بسیار مستحکمی از جنس پلی اتیلن دارد. پلی اتیلن در برابر برخورد با اجسام سخت و فشار حاصل از جنب و جوش کودکان کاملا مقاوم است و خاصیت ضد شکنندگی دارد و به همین خاطر در زمینه تولید وسایل بازی و پارکی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب بازی بچه از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل دارای طول عمر بالا می باشد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از شکستن و از بین رفتن تاب بچه جلوگیری می کند.تاب بازییکی از لوازم کودک است که به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد قابلیت حمل و جابجایی را برای افراد فراهم می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره کودک پلاستیکی از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در حین نشستن کودکان دارد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، از سوراخ شدن و شکستن سرسره بازی در ساعات استفاده جلوگیری می کند. تاب بازی کودک دارای امنیت زیادی در استفاده همزمان کودکان از تاب و سرسره است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره کشتی دارای دو تاب حفاظ دار و یک سرسره در کنار تاب ها است. در یک طرف این محصول پله های عمودی قرار گرفته و در کنار پله ها، تونل کوچکی تعبیه شده است که کودکان می توانند در آن بازی کنند. در طرف دیگر ، در کنار تاب ها ، قسمتی برای صخره نوردی کودکان طراحیشده است. تاب و سرسره موجود در این محصول از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته می شود که مقاومت بسیار زیادی در هنگام استفاده دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تاریخچه تاب وسرسره پلاستیکی

بازی با درگیر کردن احساس بینایی و شنوایی و لامسه کودکان موجب بهبود رشد جسمی، فکری و حرکتی کودک می شود. نقش مهمی در بهبود عملکرد کودک ایفا می کند.  تاب و سرسره از جمله وسایل بازی، که از سنین پایین برای کودک کاربرد دارد.

اولین سرسره و تاب جهان، تقریبا در سال 1922 از چوب و طناب ساخته شد.و با گذر زمان طرح کاربردی تر ومتنوع تری برای تاب و سرسره ارائه شد. طرح‌های از آهن و فولاد که در نقاط مختلف شهرها در سایر کشور‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با پیشرفت بشر و ترویج زندگی آپارتمانی، استفاده از تاب و سرسره پلاستیکی مورد توجه قرار گرفت. مدلهای فلزی و چوبی معایبی چون وزن بالا، تنوع کم و محدودیت در محل مورد استفاده داشتند که بر کارایی آنها اثر گذار بود. به همین دلیل تولید کنندگان برای جلب توجه از پلاستیک برای ساخت تاب و سرسره روی آوردند. این مدل علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ ایمنی بیشتری دارد. باعث جلب توجه کودکان در سنین مختلف می شود. از جنس پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن تولید می شود که در برابر شرایط جوی مقاوم است.

از جمله مواردی که باید در زمان خرید تاب و سرسره پلاستیکی لحاظ شود شرایط دمایی منطقه مورد استفاده، رطوبت و نور خورشید است که در ماندگاری وسایل تاثیر می گذارد.

براساس جنس و اندازه، تاب و سرسره دارای قیمت متفاتی است. مواردی مانند میزان پلکان، شیب، تعداد صندلی و مقاومت بدنه در قیمت تاب و سرسره پلاستیکی توسط خریدار مورد بررسی قرار می گیرد. رنگبندی متنوع و جذاب باعث جلب توجه افراد در زمان خرید می شود. تاب و سرسره پلاستیکی وزن کم و قابلیت جابجایی راحت دارد. به دلیل مقاومت بالا و ایجاد امنیت برای کودکان در محیط باز مانند پارک و در شهربازی سرپوشیده و آپارتمان استفاده می شود.

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، قیمت تاب سرسره پلاستیکی بسیار مناسب تعیین شده است. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان آن بهرمند شوید.

 

 



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید تاب سرسره پارکی

تاب و سرسره فلزی یکی از جذابترین وسایل بازی برای کودکان است. نصب چنین اسباب بازی هایی باید روی اصول و استاندارد باشد. تاب و سرسره فلزی کاملا ضد زنگ طراحی شده است و به همین دلیل می توانید آن را در فضای باز پارک، مهدکودک، مدارس و ... نصب کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب پارک سه زنجیره توسط زنجیرهای فولادی که مقاومت خستگی بالایی دارند، به اسکلت فلزی مستحکم سرسره متصل شده‌اند و می‌توانند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. اما در انتخاب و نصب اسباب بازی هایی همچون تاب باید نکات ایمنی کاملا رعایت شود. اگر تاب دارای حفاظ باشد کودکان رده سنی پایین نیز می توانند از آن استفاده کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چرخ و فلک زمینی از جمله اسباب بازی های امنی است که در مدارس، پارک ها، بوستان ها و فضاهای می توان نصب کرد. این اسباب بازی فقط جنبه بازی و سرگرمی ندارد بلکه در آن کودکان با همکاری هم چرخ و فلک را به حرکت در می آورند و کار گروهی را یاد می گیرند. پس باید گفت که نصب آن در مدارس و مهدکودک ها بسیار مفید خواهد بود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرسره پارک وزن کمی دارد و حمل و نقل و نصب آن به آسانی انجام می‌شود. سرسره پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر تابش نور شدید خورشید دارد، در دمای بالا تغییر فرم نمی‌دهد، ترک بر نمی‌دارد، در شرایط جوی مختلف منقبض و منبسط نمی‌شود و به طور کلی، در حرارت هوا مقاوم است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

سرسره پارک 2/5 متری نوعی سرسره است در ارتفاع 2/5 متر ساخته می‌شود، شیب کمی دارد تا استفاده از آن کمترین خطر را داشته باشد و مناسب برای استفاده کودکان در سنین مختلف است. در اطراف سطح شیب‌دار سرسره 2/5 متری از نرده محافظ با ارتفاع 50 سانتی‌متر استفاده شده است که وظیفه حفظ سلامت کودک و جلوگیری از سقوط او را بر عهده دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

الاکلنگ کالسکه‌ای که ساخته شده از فلز است استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. با توجه به حساسیت بالای فلزات به هوای آزاد و رطوبت استفاده از ضد زنگ و پوشش‌های سطحی در ساخت الاکلنگ کالسکه‌ای الزامی است. از این رو در ساخت وسیله بازی مورد نظر هم از ضد زنگ و هم از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک و رنگ‌های آلکیدی روغنی می‌توان استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , الاکلنگ , چرخ و فلک , تاب , وسایل بازی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری در ایران است. این برند تلاش دارد محصولاتی با کیفیت مناسب را تولید نموده و به صورت بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با ایجاد فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا توانسته است قدم های مثبتی در این زمینه بردارد. فروش آنلاین محصولات و ارسال آن به محل از جمله مزایا این سایت است. بیشتر تجهیزات موجود در این سایت نیاز به نصب دارند. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصابان ذبده این شرکت در محل حاضر شده و با زیر سازی اصولی محصولات را نصب نمایند.گارانتی کیفیت کالا و سلامت کالا ارائه شده توسط شرکت نشاندهنده کیفیت مناسب محصولات این برند ایرانی است.درادامه شما را بیشتر با محصولات و تنوع آنها آشنا خواهیم نمود.

تجهیزات ترافیکی

همانطور که می دانید نصب اصولی و درست تجهیزات ترافیکی باعث کاهش تصادفات رانندگی خواهد شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی، کله قندی، تابلو ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، سرعتگیر، بشکه ترافیکی و نیوجرسی می باشد. استوانه و کله قندی تولید شده در این برند در سایزهای استاندارد تولید شده و در انواع کف لاستیکی، قبلا دار، زنجیر دار و شبرنگ دار به فروش می رسد. تابلو ترافیکی از ورقه های فلزی و در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و در فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد. چراغ راهنمایی و رانندگی در مدل های تک خانه، دوخانه، سه خانه و جهت نما در مدل هایچراغ راهنمایی سولار، چراغ راهنمایی ال ای دی، چراغ راهنمایی لامپی به فروش می رسد. بشکه ترافیکی این برند در ابعاد مختلف و در مدل های در دار و شبرنگ موجود می باشد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به این سابت به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی با دو هدف ایجاد راحتی و حفظ امنیت طراحی و تولید می شوند. ایمن ترافیک نیز با نیاز سنجی از کارگران و کارفرمایان به تولید انواع لباس کار، کفش کار، کلاه کار و دستکش کار اقدام نموده است. لباس کارهایی در مدل های کاپشن و شلوار، دو بنده و یکسره و روپوش تولید شده در این برند از پارچه های مختلف هستند. کفش کار تولید شده در این برند از چرم ایرانی و با کیفیت دوخته شده و در پنجه اکثر آنها از پنچه فولادی استفاده شده است. کلاه کار در این برند با الگو برداریاز برندهای مطرح دنیا انجام شده است. تنوع مناسبی از انواع کلاه ایمنی را در این فروشگاه اینترنتی خواهید یافت. دستکش ایمنی در این برند در مدل های مختلف و با استفاده از متریال مقاوم همچون چرم ایرانی، پلاستیک لاتکس و PVC، و زنجیر فلزی ساخته شده اند. با بازدید از سایت ما اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

مبلمان شهری جهت آسایش و رفاه حال شهروندان و همچنین زیبا نمودن شهر طراحی و تولید می شود. مبلمان شهری شامل آیتم هایی همچون نیمکت پارکی، گلدان  شهری، لوازم ورزشی پارکی و تاب سرسره پارکی می شود. گلدان شهری تولید شده در این برند در مدل های فایبر گلاس، بتنی، سیمانی، سنگی و کامپوزیت می باشد. نیمکت پارکی فلزی، بتنی، سیمانی، چوبی و فلزی در مدل های متفاوت در این برند ساخته می شود. لوازم ورزشی تولید شده از آلیاژ فولاد ساخته شده و رنگ الکترواستاتیکی آن ماندگاری آن را افزایش داده است. تاب سرسره پارکی در ابعاد مختلف و به کمک پلاستیک و فلز ساخته شده است. تاب سرسره ویلایی نیز می تواند زینت بخش باغ و ویلا و یا حتی حیاط منزل شما باشد. با تماس با مشاوران ما می توانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و خرید بهتری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , تجهیزات ترافیکی , مبلمان شهری , نیمکت پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

خرید تابلو ترافیکی

تابلو اسامی معابر دیوار کوب که در دسته تجهیزات ترافیکی جای دارد معمولا در اندازه 80*33 سانت ساخته شده و زمینه این تابلو های ترافیکی از ورق دو میلی متر با رنگ الکترواستاتیک  می باشد. تابلوهای نشان دهنده اماکن در ابعاد 100*40 سانت و به صورت پیکانی  ساخته میشود. تابلو اماکن به جهت معرفی مکان خاص از قبیل بیمارستان، داروخانه، کتابخانه و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو ترافیکی 8 ضلعییا همان تابلو ایست از تجهیزات ترافیکی دارای شبرنگ رده مهندسی (1ساله، 3ساله، 5 ساله، 7ساله و 10 ساله) می باشد. تابلو ایست، در انتهای راه فرعی و نزدیک راه اصلی نصب شده و به جهت احتیاط به رانندگان دستور ایست می دهد، همچنین در محیط های شهری و برون شهری، شهرداری اداره راه و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو های ترافیکی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که به منظور آگاه ساختن رانندگان از خطرات احتمالی مسیر و اطلاع رسانی در جهت امکانات، محدودیت ها و شرایط مسیر استفاده می شود که تابلو ورود ممنوع قطر 60 نیز در این دسته جای دارد، اما به طور کلی دسته تابلو ترافیکی در دو نوع تابلوهای معابر شهری و تابلوهای جاده ایساخته می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو جاده لغزنده در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.حتی اگر پوشش تابلو شکستگی پیدا کند از زنگ زدن محفوظ می ماند. چون این تابلو ها از جنس گالوانیزه هستند و این امر سبب شده تا در برابر گرما و سرما مقاوم باشند. تابلو فریم دار مثلثی داری ارتفاع 90 سانتی می باشد.که اصلی ترین و تخصصی ترین قسمت تابلو های راهنمای مسیر قسمت شبرنگ آن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو حاشیه نما جزو یکی از تجهیزات ترافیکی است که در دسته بندی تابلو های آگاهی دهنده قرار دارد. این تابلو جهت کنترل محدوده های ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد . اندازه و ابعاد تابلو جهت نما به راست 60*30 است .جنس بدنه ی تابلو ترافیکیحاشیه نما از گالوانیزه اصل یا ورق روغنی بوده که این امر باعث شده این تابلو از زنگ زدگی مصون بماند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو محل عبور دانش آموزان از جمله تابلوهای ترافیکی اخطاری می باشند که پیغامی را مبتنی بر وجود خطری در محوطه ای که نصب شده اند به اطلاع رانندگان می رسانند. این تابلو راهنمایی رانندگی همان طور که از نامش پیداست در نزدیکی مدارس و معابری که احتمال عبور دانش آموزان می باشد نصب و استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کفش کار کاوه عرضه شده در گروه تجهیزات ایمنی فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا ، دارای زیره تزریقی پییو است که در برابر مواد روغنی و نفتی از پا و انگشتان پا بخوبی محافظت می­کند و نیز مانع از خوردگی و از بین رفتن این محصول توسط اسیدها میشود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مارکو دارای کفه پییو تزریقی است که مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد تیز و برنده داشته و از سایش و لغزش کفش ایمنی در محیط کاری جلوگیری می کند. همچنین مانع از تجمع الکتریسیته ساکن در کفه کفش می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی البرز یکی از جدید ترین کفش ها از انواع کفش ایمنی است که کارایی بالایی در زمینه هایی مثل : ( عمران ، ساخت و ساز ، صنعت ، کار در فضاهای آزاد و ... ) دارد. ظاهر زیبا و شکیل این کفش سبب شده تا کفش ایمنی علاوه بر اینکه در محیط کار استفاده شود در سایر مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مدل کاویان ساق کوتاه از چرم با کیفیت و عالی تولید شده است که بسیار راحت و بدون حساسیت می باشد. استفاده، نگهداری و شستشوی این کفش کار به علت متریال مصرف شده در آن ضد آب است. همچنین این کفش ایمنی از پاها در برابر گرما و سرما محافظت میکند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی مدل کاویان ساق بلند، نمونه ای بسیار باکیفیت است. این کفش ایمنی دارای رویه چرم تقویت شده ای است که تحمل فشار و ضربه ی بالا را خواهد داشت. کفی کفش ایمنی تبریز با جدیدترین فناوری ها تولید شده و دچار لغزش و لیزخوردگی نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش ایمنی سبلان، بسیار با کیفیت بوده و رویه ی چرم محکمی دارد. این رویه چرم در برابر سوراخ و پارگی حاصل از برخورد با اشیا تیز مقاوم است. کفش ایمنی چرم تبریز در برابر سقوط اشیا از پای شخص استفاده کننده مراقبت می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

6 مدل از تاب سرسره هاي پارک هاي جهان

تاب سرسره جزء جدا نشدني از پارک در جهان است. به عبارتي مي توان گفت که يکي از دلايل رفتن به پارک، بازي بچه ها با تاب و سرسره است. از اين رو طراحان تاب سرسره در جهان تلاش دارند با ارائه ايده هاي نو و طراحي تاب سرسره هاي خاص نام خود را در بين بهترين پارک هاي جهان ثبت نمايند. تاب و سرسره پارک اصولا از فلز، چوب و يا پلاستيک پلي اورتان ساخته مي شود. گاه  مي توان در قسمت بازي يک پارک تاب سرسره هايي از فلز، پلاستيک و چوب را به صورت ترکيبي ديد. دقت در انتخاب متريال در ساخت تاب سرسره اهميت زيادي دارد چرا که بايد ايمني بچه ها حين بازي حفظشود، تاب سرسره ماندگاري و استحکام بالايي در شرايط آب و هوايي مختلف داشته باشند و زيبايي و جذاب بودن پارک نيز در نظر گرفته شود. تمام اين مسائل در طراحي تاب سرسره خاص جهان رعايت شده است. در ادامه شما را با 6 مدل تاب سرسره خاص در جهان آشنا مي نماييم.

1. پارک هریسونبورگ در ویرجینیا

این پارک توانسته است رویای کودکان معلول را به حقیقت برساند. این پارک بازی به شکلی طراحی شده است که کودکان معلول نیز بتوانند به راحتی در آن بازی کنند. تاب سرسره پلاستیکی و چوبی در این پارک بیشتر به چشم می خورد. قیمت تاب سرسره پلاستیکی نسبت به انواع فلزی پایین تر است اما در این پارک پلاستیک به جهت بالا بردن ایمنی کودکان معلول، بهترین انتخاب می باشد. قالب پذیری پلاستیک به طراحان این اجازه را می دهد که انواع تاب سرسره را در اندازه های مختلف و در اشکال مختلف طراحی نمایند.

2. پارک وستچستر در لس آنجلس

در این پارک بازی، بچه های می توانند خود را در میان دریا تصور نمایند. طراحان این پارک تمام تلاش خود را نموده اند تا کودکان بتوانند خود را یک ملوان و یا ناخدای کشتی تصور کرده و کشتی خود را از طوفان دریا نجات دهند. در این پارک تاب سرسره فلزی بیشتر استفاده شده است. قیمت تاب سرسره فلزی نسبت به دیگر انواع بیشتر است اما ماندگاری بالای آن، خرید تاب سرسره فلزی را مقرون به صرفه می نماید. یکی از مشکلات تاب سرسره فلزی گرم شدن بیش از اندازه آن در هوای گرم است. از این رو طراحان پارک وستچستر از سایه بان هایی استفاده نموده اند تا کودکان بتوانند به راحتی در ظهر تابستان در این پارک بازی نمایند. استفاده از کف پوش پارکی آبی رنگ در کف پارک بازی و قسمت های شن و ماسه در قسمتی از پارک به کودکان کمک می کند بیشتر خیال بافی نمایند.

در ادامه این مقاله بزرگترین و جذابترین پارک بازی در جهان را به شما معرفی می نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب و سرسره پارکی , تاب سرسره فلزی , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه کار ساختمانی هترمن در رنگ مشکی تولیدشده و رنگ تیره‌ی آن باعث می‌شود کمتر کثیف شود . این کلاه دارای بند رگلاژی است که در قسمت پشت سر کلاه را محکم و اندازه می‌کند تا از روی سر جدا نشود. این کلاه دارای عرق‌گیر مناسبی است که مانع از عرق کردن سر شما شده و همچنین قابل تعویض است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندس عمران یک مزیت ویژه دارد و آن، وزن سبک 380 گرمی این کلاه است. اغلب عوامل مجموعه های پروژه های مختلف به خاطر وزن سنگین کلاه های ایمنی گلایه می کنند و از قرار دادن آن کلاه ها اجتناب می کنند اما این کلاه ایمنی ساختمانی می تواند گزینه ای برای ترغیب آن ها به استفاده از کلاه ایمنی باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار کارگاهی هترمن با جنس pvc مقاومت فراوانی در برابر ضربه و افتادن اجسام سنگین دارد. بنابراین با استحکام فراوان خود به‌ خوبی از سر مراقبت می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول وزن 1240 گرمی همراه با طول 28.5 ، عرض 22 و ارتفاع 15 سانتي‌متری آن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندسی  MK7 jsp دارای منافذی بر روی سطح خود می باشد که به عرق نکردن سر و همچنین تهویه داخل کلاه  کمک شایانی می کند. علاوه بر این، وجود نوار های عرق گیر در داخل این کلاه ایمنی کار و لبه ی برگردانده شده جلوی آن شرایط مساعدی را برای افراد فراهم می‌سازد.وجود مواد بی نظیر پلی اتیلن در ساختار این کلاه ایمنی مهندسی، مقاومت و ضربه گیر بودن آن را در برابر برخورد اجسام سنگین و ضربات محکم  میسر می‌سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار تاپ کپ  jsp از جنس پلی اتیلن فشرده ساخته شده است که از سر فرد در برابر آسیب های موجود در محیط کاری از جمله برخورد اجسام سنگین و فلزات تیز و برنده حافظت می کند. کلاه ایمنیjsp دارای تاییدیه وزارت کار و استانداردهای تامین لوازم ایمنی است و شرایط ایمنی را برای فرد بوجود می آورد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار غارنوردی چراغ دار، بدنه با کیفیتی در جهت حفاظت از سر در برابر اصابت سنگ های ناشی از ریزش احتمالی دارد. بدنه این کلاه ایمنی کاملا ضربه گیر است و استحکام لازم را در برخوردهای شدید با اجسام سخت دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم کلاه ایمنی غارنوردی چراغ دار وزن سبک آن است که هیچ گونه فشاری به گردن وارد نمی کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش کار کف مواد استاد کار یکی از بهترین و محبوب ترین دستکش های ایمنی است. استفاده از لاتکس در کف دستان دستکش پوست دست را در برابر سایش و بریدگی محافظت می کند. از طرفی استفاده از پلی استر در بافت دستکش تهویه هوا را به درستی انجام داده و از عرق کردن دست پیشگیری می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سهولت در حرکت دادن مچ دست و انگشتان در هنگام کار یکی از دغدغه های کاربرانی است که برای ایمنی در کار خود مجبور به استفاده از دستکش ایمنی چرمی هستند. مهم ترین ویژگی دستکش کار چرم دوبل ایرانی نسبت به سایر دستکش کار انعطاف پذیری بالای آن است که باعث سهولت در کارها می شود و کاربر توسط آن به آسانی می تواند انگشتان و دست خود را حرکت دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

خرید دستکش کار ضد برش استادکار مناسب، بستگی به مشخصات آن محصول و نوع محیطی دارد که در آن فعالیت دارید. استفاده از الیاف پلی استر کمک می کند تا این دستکش ایمنی قابلیت جذب آب بسیار کم تری داشته باشد. به همین دلیل این نوع دستکش ضد برش مناسب برای لوله کشی، سرویس ادوات سرمایشی-گرمایشی، امور موتور خانه و تمام مواردی است که در محیطی مرطوب فعالیت می کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف چرمی مهندسی با استفاده از چرم ضخیم و با کیفیت در قسمت کف دست، این امکان را به شما می دهد که حتی برای انجام فعالیت های ظریفی مانند یادداشت برداری بتوانید به راحتی انگشتان خود را حرکت دهید.در عین حال فرم و ترکیب بندی دستکش کف چرم مهندسی، کارآیی آن را به خوبی نشان می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار ضد برش کف مواد قرمز مشکی به دلیل داشتن لایه ای ضخیم که در کف دست تعبیه شده سبب مقاومت و سرسختی آن در مشاغل سنگین و پر خطر می باشد. این  دستکش ضد برش ، از این ویژگی مهم  برخوردار است. بنابراین دستکش ضد برش در برابر قطعات تیز و برنده , پیلیسه های جوشکاری و برشکاری ,مواد روغنی و نفتی و....بسیار مقاوم عمل کرده و محافظ خوبی می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار چرمی ایمنی جوشکاری هوبارت این قابلیت را دارد، که با ویژگی هایی که برای آن طراحی شده به خوبی از دست ها محافظت کند. چنگش فوق العاده ای که کاربر در هنگام کار خواهد داشت به دلیل چرم انعطاف پذیری است که شرکت تولید کننده برای این دستکش ایمنی کار در نظر گرفته است.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل از بهترین کلاه کار دنیا

با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه کار  بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است. خرید مناسبترین انواع کلاه کار و استفاده مستمر از آن مهمترین دغدغه پیش روی کارفرمایان است. کلاه ایمنی باید سر و صرت کارگران را از خطراتی که آنها را تهدید می کند، حفظ کرده و در عین حال به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که استفاده از آن برای کارگران آسان باشد. در ادامه سعی داریم 5 مدل از بهترین انواع کلاه کار طراحی شده توسط برند های نامی را به شما معرفی نماییم. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با الگو گرفتن از این برندها بهترین انواع کلاه کار را تولید نموده و یا قیمت مقرون به صرفه به فروش برساند.

1- کلاه کار مهندسیAMSTON

این برند که سالها است در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارد با تولید کلاه ایمنی مدل Vented Hard Hat کلاهی ایمن و در عین حال ساده به بازار جهانی عرضه نموده است. این کلاه ایمنی مهندسییراق بسیار مستحکمی دارد و بدنه آن از پلی اتیلن ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا با تولید کلاهی ایمنی مهندسی عمران، کلاه ایمنی ساختمان هرتمن، کلاه کار پرشینsafety محصولاتی کاملا مشابه با این برند خارجی را وارد بازار ایران نموده است. کلاه ایمنی مهندسی همگییراق های مستحکمی دارند و بدنه آنها از پلی اتیلن ساخته شده است. در صورتیکه تصمیم به خرید کلاه ایمنی خارجی دارید می توانید از مجموعه کلاه کار jsp که در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت کلاه ایمنی ایرانی در این مجموعه نسبت به مدل های خارجی مقرون به صرفه است و این در حالی است که کیفیت آنها چیزی از مشابه خارجی خود کم ندارند.

2 -کلاه کار جوشکاریHobart مدل Viking 3350

این محصول از قابل اعتمادترین انواع کلاه جوشکاری در سال 2020 است. از مهمترین ویژگی های این محصول LCD هوشمند آن است که بسته به نور آزار دهنده موجود در زمان جوشکاری تاریکی لنز را تنظیم می کند. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید و عرضه انواع کلاه جوشکاری ساده و هوشمند توانسته است نیاز جوشکاران ایرانی را تامین نماید. کلاه ماسک جوشکاری هوشمند، کلاه ماسک جوشکاری اتوماتیک، کلاه ماسک، کلاه جوشکاری هوشمند با سیستم هواو .... از جمله محصولات این مجموعه هستند. همانطور که می دانید کلاه ایمنی جوشکاری انواع بسیار متنوعی دارد و اما مدل های پیشرفته و هوشمند این مجموعه دارای لنز هوشمند است. این لنزها با توجه به نور حاصل از جوشکاری تنظیم می شود. امکان تنفس با این محصولات راحت است و بدنه مقاوم آن طول عمر مناسبی دارد.

در ادامه بیشتر درباره انواع کلاه کار صحبت می کنیم. در صورتی که علاقه دارید مقاله را تا انتها مطالعه کنید اینجا  کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()