نوشته شده توسط : malihe

آبخوری پارکی

در میان تجهیزات متعدد مبلمان شهری، این بار نوبت به معرفی آبخوری پارکی  می رسد. آبخوری از گذشته های دور تا به امروز در میان گروه های مختلف جمعیتی وجود داشته است. قدیمی ترین شهرها در کنار منابع آب شکل گرفته اند و مردمان کوچ نشین همواره در نزدیکی چشمه ها و رودخانه ها سکنی گزیده اند. این شواهد حیاتی بودن مسئله آب را برای انسان بیان می کند. امروزه با وجود تغییر سبک زندگی انسان ها و در دسترس بودن آب در منازل و فروشگاه ها، بازهم وجود آبخوری در نقاط مختلف شهر نیاز خواهد بود. آبخوری برای افزایش سطح رفاه شهروندی طراحی شده و باید در نقاط مناسبی از سطح شهر نصب شود. آبخوری در واقع قطعه ای سنگی، فلزی و یا بتنی است که آب تصفیه شده را در اختیار عابرین قرار می دهد. این تجهیزات که در گذشته با نام های دیگری شناخته می شدند، امروزه آبخوری نامیده شده اند.

نقش آبخوری در نقاط مختلف شهر

تصور کنید در یک روز آفتابی در حال قدم زنی در یکی از مسیرهای ویژه پیاده روی شهری هستید. طبیعی است که یک پیاده روی طولانی شما را خسته و تشنه کرده است. حال اگر در این مسیریک سیستم آبخوری شهری وجود داشته باشد، دیگر نیازی به پیمودن مسافت بیشتری برای خریدیک بطری آب نخواهید داشت. همچون نیمکت شهری، چراغ روشنایی خیابان و سطل زباله، وجود آبخوری نیز در مناطق مختلف شهری لازم و حیاتی است. آبخورییکی از مهمترین نیازهای اساسی انسان را تامین می کند. از این رو لازم از در مناطق مختلف شهر نصب شود. افرادی که روزانه در مناطق مختلف شهری مشغول پیاده روی و یا دوچرخه سواری هستند، برای رفع تشنگی خود به این منابع آب نیازمندند. از این رو مسئولین برای براورده کردن این نیاز، با شناسایی نقاط مناسب، اقدام به نصب آبخوری شهری در این مناطق نموده اند. در واقع هر شهری باید به تعداد کافی مجهز به آبخوری شهری باشد.

بهترین آبخوری ها از چه جنسی هستند؟

در هر پارک، تفرجگاه، پیاده رو، زمین بازی و ورزش و محوطه های تجمع عمومی، نصب آبخوری الزامی است. این تجهیزات برای نصب در اماکن عمومی ساخته می شوند. از این رو موادی که برای ساخت آنها انتخاب می شود، باید از استحکام و طول عمر بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار باشد. معمولا آبخوری هایی که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس فلز، بتن و یا سنگ ساخته می شوند. هر یک از این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند. جنس آبخوری تاثیر مهمی در قیمت، زیبایی و دوام آن خواهد داشت. به سبب فراوانی مصالح معدنی در ایران، استفاده از انواع تجهیزات مبلمان شهری بتنی به صرفه تر خواهد بود. از طرفی استحکام و دوام این تجهیزات به نسبت سایر مواد فلزی و چوبی بیشتر است. وجود این دلایل کافی است تا سازندگان آبخوری شهر مجاب شوند از مواد بتنی برای ساخت این تجهیزات استفاده کنند.

کلام آخر

آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد. قیمت آبخوری نیز بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. ایمن ترافیک به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید. ایمن ترافیک کالا  تولید کننده انواع  مبلمان شهری می باشد. این برندد با تولید انواع آبخوری و فروش بی واسطه آن، بهترین انواع آبخوری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

آینه محدب ترافیکی

ساختار آینه محدب ترافیکی به شکلی است که اجسام را نزدیک تر از آنچه هستند نشان می‌دهد. همین باعث می‌شود اشیائی که در دور دست قرار دارند بهتر دیده شود. از این خاصیت آینه محدب در تولید تجهیزات ترافیکی استفاده می‌شود. آیینه محدب در مکان ها، جاده و خیابان هایی نصب می شود که دیدن خودروهای روبرو با سختی امکان پذیر است. در جاده هایی که پیچ های تندی دارند استفاده از این آینه ، خودروهای لاین مقابل را از نقطه کور رانندگان خارج می کند. نصب آینه محدب در محل مناسب باعث کاهش تعداد تصادفات خواهد شد، مخصوصا در جاده ها که سرعت خودروها زیاد است. این نوع تجهیزات ترافیکی ساختار پیچیده ای ندارد به طوری که از یک آینه محدب گرد و یا مستطیل ساخته شده است که در بعضی اوقات برای آنها فریم نیز طراحی می‌شود.

آینه محدب براساس شکل

همه ما اکثر آینه های محدب ترافیکی و پارکینگ را به شکل دایره دیده ایم اما در صورتی که نیاز باشد کارگاه تولید آینه محدب می‌تواند آن را به شکل مستطیل نیز طراحی نماید. قیمت آینه محدب مستطیل نسبت به انواع ساده آن بیشتر است زیرا تنظیم قطر و میزان فرورفتگی در آن پیچیده تر خواهد بود. آینه محدب مستطیل بیشتر در انبارهای بزرگ و برای راهنمایی رانندگان لیفتراک نصب می‌شود. ابعاد این آینه بسته به نیاز متفاوت است و قدرت انتخاب مناسبی برای خریدار در نظر گرفته شده است.

نصب آینه محدب ترافیکی

در زمان خرید انواع آینه محدب با پارامتری روبرو می‌شوید که قطر آینه را مشخص می‌کند. دانستن و تخمین قطر آینه محدبی که بتواند دید کامل را به راننده بدهد در زمان نصب اهمیت زیادی دارد. دانستن این موضوع که به هر میزان قطر آینه محدب بیشتر باشد فواصل دورتری را به شما نمایش می‌دهد کمک می کند بتوانید بهترین قطر آینه را انتخاب نمایید. اصولا در جاده های پر پیچ و خم که سرعت خودروها زیاد است از آینه های محدب با قطر 80 و 90 سانتیمتری استفاده می‌شود. اما در پارکینگ ها می توانید از آینه محدب با قطر 30 تا 70 سانتیمتر نیز استفاده نمایید. البته در نصب آینه محدب باید مسیر تابش نور را نیز در نظر گرفته و آینه را در زاویه ای قرار دهید که نور مستقیم در آن نتابد زیرا باعث اذیت شدن چشم راننده شده و احتمال تصادف را افزایش می‌دهد. البته بهترین کار استفاده از آینه محدب ابرودار است.

کلام آخر

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به مشاروه در مرد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی، انواع آینه محدب پارکینگ را نیز در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می دارد.

 

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرو از پارچه کج راه ساخته می شود که در برابر نفوذ آب به داخل لباس کار محافظت کرده و مانع از آسیب های احتمالی وارده به درون لباس کار مهندسی می شود.در برخی موارد لباس کار ایران خودرو از کاپشن و شلوار ایمنی یکسره و بهم پیوسته ساخته می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

جنس لباس کار یکسره دوبنده باید متناسب با محیط کاری انتخاب شده و بتواند مقاومت لازم را در برابرآسیب های خارجی داشته باشد. بنابراین لباس کار یکسره مهندسی از جنس پنبه و الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی و درصدی ازالیاف طبیعی ساخته می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار کارگری از جنس پنبه و پلی استر ساخته می شود که باعث خنک نگه داشتن فضای درون لباس کار شده و همچنین باعث سبکی و راحتی لباس کار مردانه کارگری در ساعات کاری طولانی مدت می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار خلبانی با استفاده از کتان، پلی استر پنبه ای، پلاستیک و ویسکوز دوخته می شود. این مدل لباس کار تمام بدن را پوشش می دهد. این لباس کار برای افرادی که در جوشکاری، قالیشویی، کارواش و تمام مشاغلی که در آن فرد در شرایط سخت مشغول به کار است مناسب می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار alfa از الیاف طبیعی و در مواردی، الیاف طبیعی و درصدی الیاف مصنوعی ساخته می شود؛ که مقاومت و ماندگاری این لباس کار مهندسی را بالا برده و باعث افزایش طول عمر محصول نام برده می شود.  لباس کار مهندسی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود که می تواند پاسخگوی نیاز افراد در محیط های کاری گوناگون باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار الفا شبرنگ دار نیز مانند لباس کار alfa از الیاف طبیعی دوخته شده است و نوار شبرنگ نصب شده در سینه لباس کار، آن را برای استفاده افرادی که در تاریکی فعالیت دارند مناسب نموده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از پرکاربردترین لباسهایی است که در مشاغل مختلف مانند تعمیرگاه، کارگاهها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس کار خلبانی از جمله  تجهیزات ایمنی محسوب می شود که استفاده از آن در مشاغل سخت و پر تحرک الزامی است.از مزایای استفاده از این لباس، حفظ جان افراد ویا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین کار است.

لباس کار خلبانی به صورت سرهمی تولید می شود. پارچه ی به کار رفته در آن فیلامنت کجراه است که الیاف به کار رفته در آن به صورت طبیعی یا درصدی از الیاف طبیعی ومصنوعی ساخته می شود. میزان الیاف طبیعی به کار رفته در لباس کار خلبانی بر مرغوبیت آن می افزاید.لباس کار خلبانی به دلیل تراکم بالا در پارچه مورد استفاده، ضد چروک، ضد حساسیت ودر برابر گرما وحرارت مقاوم است.ثابت بودن رنگ و عدم آبرفت پارچه نیز در آن حائز اهمیت است. قیمت لباس کار خلبانی از جنس پارچه استفاده شده در دوخت آن متاثر است.

در قسمتهای مختلف لباس جیب هایی با سایزهای مختلف روی سینه، بازوها، پهلوها، پاها قرار داده شده است؛ تا افراد بتوانند به راحتی وسایل خود را در آنها قرار داده و با صرف کمترین زمان ممکن به ابزارو وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. برای راحتی درپوشیدن لباس به جای دکمه از زیپ استفاده می شود. از محاسن طراحی یکسره لباس کار خلبانی می توان به عدم ورود آلودگی های محیط کار مانند روغن و مواد نفتی به درون آن و گرم نگه داشتن افراد در فصل سرد سال اشاره کرد.

برندهای متعددی در کشور در تولید لباس کار یکسره خلبانی فعالیت می کنند این لباس در سایز های مختلف، استاندارد ورنگبندی متنوع تولید می شود. خرید لباس کار خلبانی به صورت انلاین از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یکی از پرکاربردترین انواع لباس کار است. این محصول در دو فرم کاپشن شلوار و پیراهن شلوار تولید می شود. در قسمت جلویی انواع کاپش شلوار این لباس، زیپ تعبیه شده است و دارای یک جیب بر روی سینه و دو جیب در قسمت های جانبی می باشد. قسمت کمر در شلوار این لباس به صورت کشدار است. این موضوع امکان تنظیم سایز کمر را برای کاربران به وجود می آورد. طراحی و ضخامت لباس به گونه ای است که از نفوذ آلودگی های محیط کار به داخل لباس جلوگیری می کند. با استفاده از این لباس می توانید تمام قسمت بدن خود را در مقابل نفوذ آب و مواد نفتی و ... محافظت نمایید.

در تهیه این محصول از پارچه فلامنت کجراه استفاده شده است. البته درصدی پنبه و پلی استر نیز در تهیه آن به کار می رود. متریال به کار رفته در تهیه لباس کار ایران خودرو، باعث شده تا لباس وزن سبکی داشته باشد و از عرق کردن کاربران حین کار جلوگیری شود. با توجه به ضخامت پارچه و ماندگاری آن، این لباس دارای طول عمر بالایی است.قیمت لباس کار ایران خودرو بر اساس دو فاکتور تعیین می شود. یکی قیمت پارچه کجراه و دیگری درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار رفته در آن. با توجه به آن چه گفته شد، شما می توانید از این لباس کار، در صنایع مختلفی نظیر صنایع خودرو سازی، پتروشیمی، ساختمان سازی و ... استفاده کنید.

لباس کار ایران خودرو در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود و افراد بسته به کار و سلیقه ای که دارند می توانند آن را تهیه کنند. اگر قصد خرید لباس کار ایران خودرو دارید، می توانید از محصولات فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن کنید. کارشناسان فروش این مجموعه با ارائه مشاوره های مفید، شما را در خرید لباس کار مناسب راهنمایی خواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس ایران خودرو , قیمت لباس ایران خودرو , خرید لباس کار ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی استادکار

دستکش ایمنی استاد کار با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوبی تولید شده است. این محصول در مقایسه با انواع خارجی علی الخصوص نمونه های چینی از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد. انواع دستکش ضد برش استاد کار که دارای روکشی تماماً نیتریلی است، دست کارگران را به هنگام کار با اشیای تیز محافظت کرده و مانع از وارد شدن آسیب فیزیکی یا مکانیکی به آن می شود. دستکش کف مواد استاد کار یکی از دستکش های ایمنی پر کاربرد است که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. با توجه به استفاده از نخ پلی استر مرغوب با تراکم بالا در ساخت این محصول، به هنگام کار از ایمن بودن دست مطمئن خواهید بود. دستکش ایمنی استاد کار با توجه به قابلیت هایی که دارد، دارای قیمت مناسبی نسبت به برخی از انواع دیگر دستکش کار می باشد.

در دستکش ایمنی استاد کار یک لایه روکش لاتکس طبیعی در قسمت کف و سر انگشتان کار شده است.وجود لاتکس در این قسمت از دستکش از تاثیر عوامل خطرناک بر دست کاسته و قابلیت انعطاف پذیری آن را حفظ می کند. استفاده از لاتکس در این محصول بر قیمت دستکش استاد کار کف مواد تاثیر دارد و موجب افزایش قیمت آن می شود.شما می توانید از این نوع دستکش، در موارد مختلفی استفاده کنید و دستان خود را در برابر خطرات احتمالی محافظت نمایید. طراحی بر اساس آناتومی دست، مقاومت در برابر سایش و پارگی و ساخت آن با استفاده از مواد غیر حساسیت زا، این امکان را به وجود آورده تا کاربران بتوانند آن را در کارهای صنعتی سبک مورد استفاده قرار دهند. از این محصول می توان در مشاغلی همچون خدماتشهری،انبارداری، کشاورزی،باغبانی،صنایعالکتریکیو… استفاده کرد.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش استاد کار را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی استاد کار , دستکش کف مواد استاد کار , قیمت دستکش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی مهندسی، یکی از گزینه های مناسب برای حفظ ایمنی سر مهندسان و کارگران می باشد. تولید کننده های این محصول در ساخت آن، از استانداردهای جهانی تبعیت می کنند تا کلاهی با درصد ایمنی بالا به بازار ارائه نمایند. از آن جایی که این نوع کلاه کار، با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته شده است، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل نیز می تواند سر مهندسین و کاربران دیگر را به هنگام سقوط اشیا، به خوبی محافظت کند. البته در ساخت برخی مدل های این کلاه، از پلیمرهای مخصوصی نیز بهره گرفته می شود. کلاه های ساخته شده با این پلیمرها، دارای استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر است. با توجه به این گفته، می توان دریافت که قیمت کلاه کار مهندسی، بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن، تعیین می شود.

سطح صیقل خورده ای که کلاه ایمنی مهندسی دارد، از شدت ضربات وارد شده می کاهد. چنانچه برای تهیه کلاه کار مهندسی به بازار تجهیزات ایمنی مراجعه کنید، می توانید آن را در رنگ بندی ها و در سایزهای متنوعی مشاهده نمایید. طبق استانداردهای ساخت کلاه ایمنی، این نوع کلاه کار، وزنی در حدود 400 گرم دارد. با این وزن سبک، گردن و سر کاربران به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد. در قسمت بالایی این محصول، دریچه هوا تعبیه شده است. وجود این ویژگی سبب می شود تا سر مهندسان هنگام کار، عرق سوز نشود. خرید کلاه ایمنی مهندسی برای افرادی که در مشاغلی چون مهندسی، مکانیکی، کارهای مخابراتی و ساختمانی فعالیت دارند، توصیه می شود.

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی را با قیمت بسیار مناسب و در رنگ بندیها و سایزهای مختلفی به فروش می رساند. با استفاده از مشاوره های ارزشمندی که کارشناسان این فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهند، می توانید خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی , قیمت کلاه کار مهندسی , خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

عینک ایمنی

افزایش جمعیت، افزایش نیازها و تغییر سبک زندگی بشر سبب شده است بشر برای تامین خواسته های خود به سمت صنعتی شدن متمایل شود. امروزه هر فردی در زندگی روزمره به نوعی با تجهیزات و ابزار صنعتی در ارتباط است. کار با تجهیزات صنعتی ممکن است برای افراد خطر آفرین باشد. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی، لازمه سلامت و طول عمر فرد خواهد بود. ابزاری نظیر کفش ایمنی، کلاه و لباس ایمنی و عینک ایمنی باید متناسب با نوع شغل انتخاب شوند. از حساس ترین اعضای بدن چشم ها هستند که در حین کار باید به سلامت آنها توجه کنیم. ورود ریزترین ذره آلودگی به چشم دید را مختل می کند و ممکن است باعث آسیب به چشم شود. اینجاست که عینک ایمنی جایگاه پر اهمیتی پیدا می کند. در ادامه با مشخصات و استانداردهای انواع عینک ایمنی و کاربردهای هریک بیشتر آشنا خواهید شد.

کاربرد عینک ایمنی

عینک ایمنی محدوده وسیعی از کاربردها را در میان مشاغل مختلف دارد. انواع فعالیت های هنری، تعمیراتی، ساخت و فعالیت های درمانی هریک به نوعی نیازمند تجهیزات عینک ایمنی هستند. اغلب مشاغلی که باید از عینک ایمنی استفاده کنند، شامل برشکاری و تراشکاری، جوشکاری، فعالیت های ریختگری و ... است. در محیط های کاری باید با تجهیزات کنترل گر، آسیب های احتمالی چشمی را به حداقل مقدار ممکن رساند. سپس برای رعایت اصولی ایمنی و اطمینان بیشتر کارکنان را موظف به استفاده از عینک ایمنی نمود. همچنین در حین موتورسواری، دوچرخه سواری و کوهنوردی باید با استفاده از این عینک ها از چشم محافظت نمود. دندان پزشکی که در حال انجام کارهای تخصصی است، باید برای حفظ سلامت خود از تجهیزات ایمنی نظیر عینک ایمنی استفاده کند. افرادی که به طور دائم در حال کار با مواد شیمیایی هستند، حتما بایداز این تجهیزات برای حفظ سلامت خود استفاده کنند. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نوع شغل و نوع خطرات احتمالی در محیط انتخاب شود.

استاندارد طراحی عینک ایمنی

برای ساخت عینک ایمنی استانداردهای مختلفی تعریف شده است که مهمترین آنها دو استاندارد معروف جهانیANSI آمریکا و CE اروپایی هستند. مطابق با این استانداردها، یک عینک ایمنی مناسب باید در برابر پرتاب ذرات پر شتاب به عنوان سدی محافظ عمل کند. همچنین درجه پایینی از کدر بودن برای این عینک ها در نظر گرفته می شود که به دلیل محدود کردن عبور پرتوهای مضر است. استاندارد ANSI Z87.1 تنها عینک هایی را به عنوان محافظ تایید می کند که مجهز به لنزهای پلاستیکی مقاوم و شیشه های سخت شده باشند. این عینک ها مقاومت بالایی در برابر اصابت انواع ذرات خواهند داشت. در این استاندارد تنها نوع جنس لنز مورد بحث قرار نمی گیرد. بلکه نوع و جنس قاب عینک هم باید مورد تایید قرار بگیرد. قاب عینک بایدیکپارچه، بدون منفذ و سازگار با پوست باشد.

کلام اخر

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی تلاش دارد برندهای معتبر جهانی را نیز در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مشخصات فنی بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی در مسیرها و مکان های حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر هشدار دهنده بودن، در هنگام تصادفات نیز تاثیرات بسیار زیادی بر کاهش تلفات خواهد داشت. بشکه ایمنی در سایز ها و با مشخصات فنی مختلفی تولید و استفاده می شود که در این قسمت در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

مشخصات عمومی بشکه ایمنی

بشکه ترافیکی معمولا با قطرهاییکسان و در اندازه های مختلفی چون کمتر از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۰۵ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۵ سانتی متر و بسته به خواسته پیمانکاران و نوع استفاده از این وسایل تولید می شود. در قسمت بالای این بشکه نیز از شبرنگ های خاص و به اصطلاح مهندسی استفاده می شود که به خوبی از فاصله دور آن را به نمایش در می آورد. مواد اولیه به کار رفته در بشکه ترافیکی از نوعی مواد پی وی سی می باشد که به نوعی پلیمر بوده و در آن از انتی استاتیک و انتییووی استفاده شده است. این مواد به علت داشتن خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری بالا می توانند برای این کار بسیار مناسب باشند.

ویژگی های ساختاری بشکه ایمنی

از ویژگی های بشکه ترافیکی می توان به خاصیت ضربه گیری بالای آن اشاره کرد که می تواند باعث کاهش تلفات جاده ای شود. دارای طول عمر و استقامت زیاد می باشد و در شرایط مختلف قابلیت به کارگیری دارد. بشکه ترافیکی دارای شبرنگ های ویژه ای است که در مقابل هر نوع نوری قابلیت انعکاس بالایی دارد و به خوبی در فاصله ای دور وسیله ایمنی را به نمایش در می آورد. این نوع از شبرنگ ها چون در محیط های مختلفی از آن ها استفاده می شود دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی برای ماندگاری بیشتر هستند.

قیمت بشکه ایمنی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا، انواع جدا کننده ترافیکی.مانند: بشکه ترافیکی، بولارد ترافیکی، نیوجرسی، کاشن تانک و …راباقیمت های مناسب و بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و آشنایی با شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی می توانید فروشگاه ایمن ترافیک کالا را بررسی کنید. به طور کلی بشکه ایمنی در بزرگراه ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد. انواع مختلف بشکه های ترافیکی با آب و یا شن پر می شوند تا در جای خود ثابت بمانند. استفاده از این تجهیزات ترافیکی موجب کاهش خطرات و افزایش ایمنی می شود. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کله قندی ترافیکی - مخروط ترافیکی

برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود. مخروط‌ ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفهی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند. مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود، از جمله: کله قندی ترافیکییا پلاستیکی، مانع کله قندی، قندیل، مخروط ایمنی و....

همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد. مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند. مخروط ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رولپلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند.

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. اين تجهیزات ترافیکی و ایمنی را مي توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد. به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی انواع مختلف کله قندی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرض می دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()