نوشته شده توسط : malihe

استوانه ایمنی

درباره استوانه ایمنی، شاید شما هم دیده و یا شنیده باشید که بسیاری از اتفاق های ناگواری که برای رانندگان و سرنشینان رخ می دهد به دلیل انحراف رانندگان از مسیر حرکت و کاهش دید آن هاست، این در حالی است که با استفاده از استوانه ترافیکی می توان به مجهز کردن مسیر عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر برای بالا بردن دید رانندگان و یا جلوگیری از انحراف آن ها از مسیر حرکت شان کمک شایانی کرد. با وجود رنگ روشن استوانه ایمنی، مسیر های جدا شده توسط آن ها به خوبی و به راحتی قابل دیدن است. به طور کل در دسته تجهیزات ترافیکی می توان به استوانه ایمنی اشاره کرد و اینگونه در نظر داشت که استفاده درست و به جا از تجهیزات ترافیکی می تواند تاثیر بسیار بالایی در بالا بردن سطح ایمنی داشته باشد که همین سبب می شود آمار تصادفات ناشی از کاهش دید رانندگان در حین رانندگی کاهش یابد. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. استفاده از رنگ های روشن و همچنین به کارگیری نوارهای شبرنگ بر روی بدنه استوانه از جمله مواردی است که امکان رویت استوانه ایمنی را در هنگام تاریکی میسر می کند.

کاربرد استوانه ایمنی

از استوانه ترافیکی به عنوان جدا کننده های ترافیکی برای کاهش تصادفات استفاده می شود، همانطور که از اسم آن ها مشخص است از این دسته تجهیزات ترافیک شهری جهت مشخص کردن محدوده های رانندگان مشخص می شود تا از برخورد اتومبیل ها به ساختمان ها جداول خیابان ها و ... جلو گیری شود. استوانه ایمنی یکی از تجهیزاتی است که برای ایجاد محدودیت های موقت مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص کردن حریم راه، کنترل سرعت، جداسازی مسیرها و بسیاری از موارد دیگر را می توان با استفاده از استوانه ایمنی اجرا کرد. به طور کلی استوانه ایمنی، نیوجرسی پلاستیکی و... به عنوان جدا کننده ترافیکی در جهت جدا کردن مسیر، برای هدایت رانندگان در مسیر حرکتشان در پیچ های خطرناک، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت از استوانه های ترافیکی برای بالا بردن ایمنی جاده و خیابان ها و در نهایت کاهش تصادفات می توان استفاده کرد. این محصولات در رنگ های روشن برای افزایش دید رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط می توان گفت که بیشترین کاربرد استوانه ایمنی در جدا کردن مسیر ها برای جلو گیری از انحراف رانندگان از مسیر حرکتشان است. استوانه های ترافیکی مانند دیگر تجهیزات ترافیک شهری دارای انواع گوناگونی هستند که از انواع آن ها می توان به استوانه ایمنی درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسير نما ، استوانه ترافیکی شبرنگ دار و ... اشاره کرد.

کلام آخر 

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ایمنی سعی دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کرده و با نازلترین قیمت ها به فروش برساند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

lappset از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بازی پارکه که شامل تاب و سرسره فلزی و پلی اوتان می شود، می باشد. محصولات این برند بسیار زیبا و خلاقانه است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Playworld از برندهای بسیار در زمینه تولید تجهیزات بازی است. از مهمترین تجهیزات بازی تولید شده در این برند تاب سرسره ترکیبی از فلز و پلی اورتان می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره فلزی، تاب سرسره پلی اورتان، تاب ویلایی و ... می باشد. این برند تولیدات بسیار متنوعی دارد. رعایت امنیت حین بازی و با کیفیت بودن مواد اولیه مهمترین ویژگیهای تولیدات این برند است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Proludic از برندهای نامی دنیا در تولید تجهیزات بازی پارکی است. این شرکت در تولید محصولات خود سن کودکان را ملاک قرار داده و سعی دارد متناسب با گروه سنی متفاوت تجهیزات بازی را طراحی نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Berliner نیز از برندهای تولید کننده تجهیزات بازی است. این برند نیز باتولید تاب سرسره پارکی تلاش دارد پارک ها به زیباترین محل بازی بچه ها تبدیل کرده و حس کنجکاوی آنها را ارضا نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: اسباب بازی پارک , تاب سرسره , تاب سرسره پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورتتمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار،دستکش ایمنی،خرید دستکش کار،تولید کننده دستکش ایمنی , دستکش ضدبرش , دستکش استادکار , خرید دستکش ضدبرش استادکار , قیمت دستکش ضدبرش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

deroma از بزرگترین تولید کنندگان انواع مبلمان شهری علی الخصوص گلدان سیمانی، بتنی، کامپوزیت و... است. این برند در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Skulpturfabriken یک برند سوئیسی است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی کوچک فعالیت دارد. محصولات این برند برای استفاده در منازل تولید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری است. این برند در زمینه تولید انوع گلدان سیمانی در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

KAMA یک شرکت هلندی است که در زمینه تولید مبلمان شهری و دیزاین مکان های مختلف فعالیت دارد. گلدان های سیمانی این برند از زیبایی فوق العاده ای بر خوردار اند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lab123 از دیگر برندهای نامی در زمینه تولید مبلمان شهری است. گلدان سیمانی این برند زیبایی زیادی دارد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی jsp که از آن به عنوان کلاه کار ساختمانی هم یاد می شود با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین تجهیزاتی کهبه آن متصل می شود، قیمت گذاری می شود. این محصول با استفاده از پلی اتیلن فشرده ساخته می شود. به همین سبب هم می تواند قسمت سر کارگران و مهندسان ساختمانی را در صورت سقوط اشیا و یا موارد دیگر حفظ کند. قیمت کلام ایمنی جی اس پی در مقایسه با کلاه های ایمنی دیگر مناسب است و به همین دلیل هم اکثر کارگران می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده کنند.

در کلاه کار ساختمانی از بند تنظیم سر ریگلاژی و نوار نگه دارنده به منظور کاهش شدت ضربات وارده و حفظ تعادل کلاه بر روی سر استفاده شده است. این کلاه ها دارای نوار عرق گیر، بند چانه  و ضربه گیر مقاوم می باشند که این موضوع بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. البته مورد دیگری که باعث شده تا برخی از انواع کلاه ایمنیJSP نسبت به انواع دیگر آن گران تر باشند، دی الکتریک بودن آنها است. به این معنا که در برخی از مدل های این کلاه، از مواد عایق استفاده شده است. به همین جهت نیز کارگرانی که با برق سر و کار دارند می توانند از آنها حین کار استفاده کنند. این ویژگی طبیعتاً قیمت این کلاه را افزایش خواهد داد. اما اگر شغل شما به گونه ای است که احتمال برق گرفتگی وجود دارد توصیه می کنیم از این تجهیزات استفاده کنید. رنگ بندی کلاه ایمنی JSPدارای تنوع بالایی است و می توانید آن را در رنگ های سبز، آبی، طوسی، قرمز و ... پیدا کنید.

ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی، آماده ی دریافت سفارشات مشتریان عزیز در تیراژ بالا است. اگر می خواهید کلاه ایمنی JSP خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی با مناسب ترین قیمت ها و همراه با ضمانت نامه آن را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی jsp ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده وازم ورزشی پارکی برند SODEX SPORT است. این برند در تولید لوازم ورزشی داخل سالن نیز فعال می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند lifefitnessاز جمله برندهای فال در زمینه تولیدانواع تجهیزات ورزشی است. این برند نیز به تازگی در زمینه تولید وسایل ورزشی فعالیت می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات و سایل ورزشی پارکی در ایران است. این برند با استفاده از بهترین تکنولوژی محصولات خود را تولید می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

inter-play از جمله برندهای معتبر تولید کننده تجهیزات ورزشی پارکی است. این برند حتی برای معلولین نیز وسایل ورزشی پارکی طراحی و تولید می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

free kidsاز دیگر برندهایی است که در زمینه تولید انواع وسایل بازی و وسایل ورزشی پارکی در انگلستان فعالیت دارد. استفاده از رنگ های شاد از ویژگی های بارز این برند است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ورزشی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

دستکش ایمنی چیست؟ راهنمای خرید دستکش کار

ایمنی در محیط کارگاه محیط کار کارگاهی از جمله مهم ترین و حادثه خیز ترین مناطق خطر محسوب می شود. مواردی همچون آتش سوزی، زخم عمیق با دستگاه های برش صنعتی، آسیب با ابزار آلات سنگین، برق گرفتگی، خراش دست ها، سوختگی، قطع عضو، و صدمه دیدن از مواد شیمیایی از جمله این خطرات می باشد. این خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زمانی که شیوه مدیریت صحیح در کنترل آنها وجود نداشته باشد همواره قربانی می گیرد. با پیشرفت صنعت و فناوری لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله موثر ترین روش های کاهش خسارات وارده بوده و می تواند بسیاری از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده  دستکش ایمنی  برای محیط کاری عنوان نمود. در این مقاله به معرفی انواع دستکش های ایمنی، کاربرد و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

اهمیت وجود تجهیزات و لوازم ایمنی

همانطور که گفته شد وجود تجهیزات و لوازم ایمنی، بسیاری از خسارات و صدمات مالی و جانی را به حداقل رسانده و موجب رفاه بیشتر کارگران در محیط کار می گردد. این لوازم محدوده وسیعی از کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی و مواردی از این دسته را شامل می شوند. طبق آمار موجود، بیشترین میزان آسیب های جسمانی در مواقعی اتفاق افتاده که کارگران از استفاده تجهیزات ایمنی همچون دستکش خودداری نموده اند و یا از لوازم بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم استفاده کرده اند. با آشنایی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر محصولات و پوشاک ایمنی می توان بسیاری از خسارت های موجود را کم کرده و سطح رضایت مجموعه کاری را بالا برد. با خرید دستکش ایمنی ضرر و زیان های موجود در محیط کار کم شده و سطح تولیدات محصولات با کیفیت افزایش خواهد یافت.

خرید دستکش ایمنی کار

کار با فلزات، محصولات شیمیایی، جابجایی مواد اولیه خام که زوایای تیز و برنده دارند می تواند بسیار آسیب رسان باشد. دستکش ایمنی کار حالت زنجیر شکلی و بافت فلزی داشته و از دست ها در برابر خطر های گوناگون محافظت می نماید. از این دستکش ها که عموما با نام دستکش فلزی، زره دار و زنجیری شناخته می شود در محیط های تراشکاری و قصابی متداول می باشد.

علائم اختصاری برای شناخت انواع دستکش های ایمنی

علائم اختصاری درج شده بر دستکش ایمنی نوع کاربری و استفاده از آن را آسان تر می سازد. مهم ترین این علائم موارد زیر می باشند:

  • EN374: علامت اختصاری نشان دهنده تست شیمیایی محصول
  • EN421: علائم اختصاری تست محصول در برابر عوامل میکروبی
  • EN511: علائم اختصاری تست تحمل سرمای محصول
  • EN388: علائم اختصاری تست دوام محصول در برابر برش
  • E388: تست محصول در برابر تنش های فیزیکی و مکانیکی
  • En388: مقاومت محصول در برابر جریان برق
  • En407: مقاومت محصول در برابر آتش
  • En421: مقاومت محصول در برابر مواد رادیو اکتیو

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. در خرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. با یک انتخاب درست و اصولی بسیاری از خطر ها و آسیب های جبران ناپذیر قابل پیشگیری می شوند و علاوه بر آن میزان رضایت کارکنان، راندمان، سود دهی و رونق کسب و کار افزایش مییابد. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

نیمکت چوبی برند sunjoygroup با طراحی ساده و در عین حال کاربردی توانسته است در بین بهترین نیمکت های شهری قرار بگیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

از دیگر برندهای فعال در زمینه تولید نیمکت فلزی باغی، برند husson است. این برند با تولید زیباترین انواع نیمکت فلزی مناسب باغ و ویلا توانست در بین برترین های سال قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کنندهانواع نیمکت شهری، نیمکت فلزی، نیمکت بتنی و سیمانی است. این برند علاوه بر تولید انواع نیمکت نصب آنها را نیز بر عهده می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند ETE در زمینه تولید نیمکت های بتنی، سنگی و سیمانی مشغول است. نیمکت های سیمانی و بتنی برای قرار گرفتن در محیط شهر و مخصوصا در شرایط آب و هوایی مرطوب بهترین گزینه هستند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند Urbadis با تولید انواع نیمکت شهری به معروفیت رسید. این برند با تولید این نیمکت پارکی توانست در بین بهترین ها قرار گرفت.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

تابلوی ترافیکی مهمترین عصو تجهیزات ترافیکی

شاید به جرات بتوان گفت که اصلی ترین مجموعه در میان تجهیزات ترافیکی، انواع تابلو ترافیکی باشد. در نگاه اول به قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه اجرای آن، به راحتی می توان دریافت که سیستم کنترل ترافیک مبتنی بر نحوه استفاده از این ابزار کارآمد است. تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی کاری گسترده و متنوع در پیش روی خود دارد. تابلو های ترافیکی تاثیر زیادی روی کنترل رانندگان دارد و رعایت نکردن قوانین ذکر شده روی تابلو ها باعث تصادفات جدی و گاها حوادث جبران ناپذیری خواهد شد.

تابلو ترافیکی استاندارد چیست؟

استاندارد تابلوهای ترافیکی چند ویژگی اصلی و اساسی را شامل می شود که در خرید تابلو ترافیکی باید به تمامی این موارد توجه کرد. در نگاه اول، نصب کردن تابلو علائم ترافیکی در محیط های باز و فضای آزاد آن را تحت شرایط سخت جوی قرار می دهد؛ به این ترتیب مقاومت مطلوب در برابر تغییرات اقلیمی اولین مشخصه ای است که این نمونه از تجهیزات ترافیکی باید داشته باشند. تابلو های ترافیکی استاندارد، تابلو هایی هستند که جنس مرغوبی داشته باشند و در شرایط آب و هوایی گوناگون کیفیت اولیه خود را حفظ کنند؛ همچنین مقاومت بالایی داشته باشند تا در اثر برخورد تصادفی خودرو ها با آنها، تابلو های ترافیکی نامفهوم نشوند و از دید خارج نگردند.

از دیگر ویژگی های تابلو های ترافیکی استاندارد راحتی در نصب آنها است؛ زیرا بهترین انواع تابلو ها آنهایی هستند که به راحتی نصب شوند. مکان نصب کردن بیشتر تابلو های ترافیکی در اتوبان ها و جاده ها هستند و در بعضی موارد زمان زیادی که برای نصب آنها صرف می‌شود که همین موضوع ممکن است باعث اتفاقات ناگواری مانند تصادف کارگران یا انحراف رانندگان شود. همچنین تابلو های ترافیکی باید دارای ویژگی های فنی استانداردی نیز باشند که این ویژگی ها هم کارایی تابلو ها را بالا می‌برند و هم از بروز حوادثی که ناشی از خوانا نبودن تابلو ها است، جلوگیری می‌کند. بعضی از ویژگی های فنی که باید رعایت شود شامل موارد زیر می‌شود.

  • رنگ این تابلو ها در برابر رطوبت و نور آفتاب از بین نرود و تصویر آن خوانا باشد.
  • با ابعاد درست و استاندارد ساخته شود.
  • آلودگی جاده ها و خیابان ها را به خود جذب نکند.
  • از زبان های بین المللی پیروی کند تا خواندن آن برای افراد با همه زبان ها قابل خواندن باشد.

نقص در تابلو های ترافیکی

همان طور که توجه کردن به تابلو های ترافیکی الزامی است و با جدی نگرفتن آنها حوادث به وجود می‌آید؛ نقص در این گونه از تابلو ها هم باعث به وجود آمدن مشکل می‌شود. نقص های تابلو های ترافیکی در بسیاری از موارد باعث بروز حوادث می‌شود که دلیل بسیاری از این مشکل ها نامفهوم بودن تابلو های ترافیکی و یا مشکل در دید رانندگان هنگام مشاهده تابلو ها بوده و یا در بعضی از موارد محل نصب تابلو ها به شکلی بوده که باعث سردرگمی رانندگان شده بود.

کلام آخر

خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از قبیل تابلو راهنمایی است. در صورت نیاز به نصب این تجهیزات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: فروش تابلو ترافیکی , قیمت تابلو اسامی معابر , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده علائم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار

برند CLC از بزرگترین تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند با تولید انواع دستکش ایمنی توانسته است در بین بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Mechanix تنها در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی فعالیت دارد. این برند در سال 2020 توانست جزء بهترین برندهای تولید کننده دستکش کار باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولیدکننده انواع دستکش ایمنی است. این برند با تولید و گارانتی محصولات خود توانسته است قدم های مثبتی بردارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Ironclad General نیز دیگر برند تولید کننده دستکش کار است. این برند نیز توانست با تولید یک دستکش بسیار کاربردی و مستحکم در بین بهترین ها باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

دو دستکش ایمنی از برند G &F در سال 2020 جزء بهترین دستکش های کار قرار گرفتند. این برند در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت های گسترده ای دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()