نوشته شده توسط : malihe

برنامه ورزشی و وسایل ورزشی پارک

وسایل ورزشی پارکی فرصت خوبی برای افرادی است که عادت به ورزش روزانه دارند. نصب و قرار دادن این تجهیزات در مجتمع های مسکونی و تفریحی، حیاط منزل و یا باغ و ویلا شرایطی ایجاد می کند که شما روزانه ورزش کنید. جامعه بی تحرک امروز استفاده از این تجهیزات ورزشی پارک را الزامی می کند. اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه با این تجهیزات ورزش کنیم که بدنی سالم داشته باشیم و در عین حال صدمه ای به عضلاتمان وارد نشود. برای این مسئله بهتر است ابتدا با یک فرد متخصص مشورت گرفته و برنامه ورزشی بگیرید. اما در صورتی که به چنین فردی دسترسی ندارید پیشنهادات ما را در ادامه مقاله انجام دهید.

مهمترین نکته در انجام حرکات با وسایل ورزشی این است که در همان روزهای ابتدای کار با حرکات آرام و در تعداد محدود ورزش نمایید. برنامه وسایل ورزشی پارکی باید با تعداد کم شروع شده و به مرور افزایش یابد.

نکته بعدی این است که اگر به بیماری های قلبی، تنگی نفس و ... دچار هستید باید با مشورت پزشک ورزش کنید. این مورد در زمینه افراد مسن و خانم های باردار نیز صدق می کند.

دستگاه گام زن دست و پا پارک

این دستگاه نیز با تحرک بسیار بالا سعی در چربی سوزی دارد. این ورزش چیزی بین دوچرخه سواری و دویدن است. شما می توانید به کمک این دستگاه ضربان قلب خود را برای شروع حرکت های سنگین بالا ببرید. همانطور که می دانید مهمترین عامل چربی سوزی بالا رفتن ضربان قلب است.

دستگاه مسگری پارکی

دستگاه مسگری پارکی می تواند در ناحیه کمر و پهلو های شما چربی سوزی انجام دهد. دقت کنید در زمان کار با این دستگاه بالا تنه باید ثابت باشد. اگر در ناحیه کمر دچار درد و بیماری هایی نظیر دیسک کمر هستید این دستگاه به شما پیشنهاد نمی شود.

دستگاه پاندولی پارک

دستگاه پاندولی پارکی نیز برای بالا بردن ضربان قلب شما  همچنین آب کردن چربی های جمع شده در پهلوها، بغل ران، شکم و پشت کاربردی است.  استفاده از این دستگاه بعد از بالا بردن ضربان قلب توسط دستگاه گام زن پارک پیشنهاد می شود. این دو دستگاه به کمک هم میتوانند به چربی سوزی بیشتر شما کمک کند.

دستگاه پرس سینه پارک

دستگاه پرس سینه پارکی بر خلاف دیگر دستگاه های که برای چربی سوزی مناسب هستند، جهت بالا بدن قوای جسمی و به اصطلاح بدنسازی مناسب است. به کمک این دستگاه می توانید عضلات بازو و قفسه سینه خود را تقویت نمایید. دقت کنید بعد از بالا بردن ضربان قلب بلافاصله این حرکات پیشنهاد نمی شود. نرمش قبل از انجام این حرکت الزامی است. با بدن سرد نباید چینی حرکاتی را انجام داد.

دستگاه لیفت نشسته پارک

همانطور که می دانید دستگاه لیفت نشسته پارکی برای عضلات سرشانه، پشت بازو و زیر بغل مناسب است. شما در این دستگاه به کمک وزن خود این عضلات را تقویت می کنید. پس اگر وزنتان زیاد است با احتیاط بیشتری این کار را انجام دهید.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید. همه این دستگاه های بدنسازی پارکی جهت فعالیت ورزشی طراحی شده اند و استفاده روزانه از آنها به شما کمک میکند تناسب اندام خود را حفظ نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی پارک نصب و گارانتی محصولات را نیز عهده دار است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

لباس کار کارگری مربوط به افرادی است که معمولا ساعت های طولانی مشغول به کار می باشند. این افراد ممکن است حتی کارهای سخت مانند کارهای ساختمانی، صنعتی، تولیدی و ... را به صورت پشت سر هم انجام دهند. بنابراین برای حفاظت و مراقبت از آن ها از این لباس استفاده می شود. این نوع لباس کار معمولا از یک شلواز و کاپشن ساده تشکیل شده است. جنس پارچه استفاده شده در دوخت لباس پنبه و پلی استر می باشد که بتوان با توجه به شرایط کاری اغلب سخت از آن استفاده کرد. مهم است که این لباس کار کارگری سبک باشد تا بتوان در ساعت های زیاد کار فشاری مضاعف به کارگران وارد نشود. این نوع لباس بطور میانگین 300 گرم وزن دارد. همچنین ضد تعرق بودن این نوع لباس، شرایط کار را در فصول گرم سال راحت تر می کند. یکی دیگر از مواردی که به آن توجه می شود استفاده از پارچه های ضد حساسیت در دوخت این لباس ها است.

لباس کار کارگری از جمله لباس کارهایی به شمار می رود که کمترین ترکیب رنگی و ارزان ترین قیمت را در بین بقیه مدل ها دارد.  علت ارزان بودن لباس کارگری مربوط به جنس پارچه و بقیه مراحل دوخت مانند چسبی که بکار می رود، نوع دوخت که تک سوزنه یا دو سوزنه یا یه سوزنه باشد و ... می باشد. معمولا از جنس پارچه مرغوب در دوخت این لباس ها استفاده نمی شود. همچنین معمولا قواره پارچه استفاده شده کمتر از انواع مهندسی یا ... است. بصورت معمول  لباس کار کارگری را دو سوزنه می دوزند تا به استحکام آن افزوده گردد.   نیروی کار کارگری برای یک واحد تولیدی ممکن است بصورت مرتب تعویض گردد و هزینه اضافی برای لباس کار گران، برای کارفرما هزینه بر است و صرفه اقتصادی ندارد. مشتریان محترم می توانند جهت خرید لباس کار کارگری در تیراژ بالا به فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

 

بهترین برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در دنیا

PYRAMEX یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده تجهیزات ایمنی است. این برند توانسته است با بهره گرفتن از تکنولوژی یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی کارگری را وارد بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

MSA از دیگر برندهای فعال در زمینه تجهیزات ایمنی، ساختمانی و تولیدی است. این برند نیز در سال 2020 کلاه ایمنی با ظاهری ساده اما مستحکم تولید نموده است. این کلاه در میان بهترین کلاه های ایمنی سال قرار دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای تولید کننده کلاه ایمنی در ایران است. این برند با تولید کلاه های خود از بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولاتی با کیفیت از هر لحاظ تولید نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Lift Safety نیز از دیگر برنددهای تولید کننده کلاه ایمنی و دستکش ایمنی است. یکی از کلاه های ایمنی تولید شده توسط این برند توانسته است استانداردهای لازم را به دست بیاورد و درمیان بهترین کلاههای ایمنی سال قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Honeywell یک برند آمریکایی است که در تولید انواع تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. این برند با تولید کلاه ایمنی فایبرگلاس توانسته است در بین برترین های سال 2020 قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

سرعتگیرترافیکی

سرعت گیر ترافیکی یکی از بهترین و مهم ترین ابزارها در کنترل سرعت و کاهش خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات در اثر سرعت بالا است. نصب این سرعت گیر به صورت استاندارد بنا بر قوانین استاندارد سرعت گیر انجام می شود. شهرداری ها با رعایت این ضوابط مسئول اجرا و نصب سرعت گیرهای ترافیکی هستند. در جاده های برون شهری نیز معمولا این وظیفه بر عهده مجموعه راه و ترابری هر کشور است. هنگام نصب سرعت گیر لازم است ضوابط و استاندارد ها مورد توجه قرار گیرد. نادیده گرفتن این امر، باعث ناکارآمدی این دسته از تجهیزات ترافیکی می شود. همچنین در صورت عدم رعایت این ضوابط و استانداردها، حتی ممکن است خود سرعت گیر باعث انحراف خودرو و خسارت های جانی و مالی به خصوص در جاده های برون شهری شود. برای همین امر است که در هر کشور و بر اساس ضوابط و الزامات خاص ترافیکی، اقدام به نصب استاندارد سرعت گیر می شود.

انواع سرعت گیر ترافیکی

این مانع ترافیکی به دو نوع سرعت گیر و سرعت کاه تقسیم می شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد. طبق استاندارد، حداکثر ارتفاع سرعت گیر نباید بیشتر از ۳۰ سانت باشد.

سرعت گیر معمولا در مکان هایی که سرعت ماشین ها کمتر از ۱۵ کیلومتر است، مانند مراکز خرید و پارکینگ ها استفاده می شود. مدل دیگر به نام سرعت کاه یا سرعت گیر ملایم، در خیابان و جاده ها نصب می شود. البته انواع سرعت گیر ترافیکی را از بعد جنس و متریال مورد استفاده در ساخت نیز می توان مورد بررسی و تحلیل قرار داد. مثلا یکی از انواع سنتی و قدیمی سرعت گیر در کشور ما که اتفاقا استانداردهایی نیز برای آن تعریف شده است، سرعت گیر آسفالتی است. طراحی و نصب سرعت گیر آسفالتی باید به دقت انجام شود زیرا در صورت عدم رعایت ضوابط استاندارد سرعت گیر آسفالتی، این سرعت گیر می تواند به خصوص به قسمت جلوبندی خودروها صدمه شدیدی را وارد کند.

انواع سرعتگیر

یکی دیگر از انواع سرعت گیر که از نظر ماده ساخته شده می تواند دسته بندی جدایی داشته باشد، سرعت گیر های لاستیکی و پلاستیکی هستند. این نوع از سرعت گیر ها از نظر ارتفاع، مساحت و سایر مشخصات فیزیکی در کارخانه ها بر اساس استانداردهای تعیین شده تولید می شوند و از این نظر مشکلی ندارند. در نصب سرعت گیر های پلاستیکی تنها باید به مکان نصب و مواردی مانند فاصله، نوع سرعت گیر پلاستیکی و…که درضوابط به صورت دقیق تعریف شده اند، رعایت شود.در مقایسه این دو نوع عمده و مشهور از سرعت گیر های ترافیکی، باید بگوییم که تنوع و البته امنیت سرعت گیرهای پلاستیکی بالاتر است و اینسرعت گیر ها استانداردتر از انواع آسفالتی هستند. اما از نظر طول عمر، سرعت گیر آسفالتی می تواند مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به سرعت گیر پلاستیکی دوام داشته باشد.

کلام آخر

سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند. قیمت سرعتگیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. کیفیت این مدل نیز بیشتر است و از این رو از آن در جاده های پر رفت و آمد و پارکینگ های ماشین های سنگین استفاده می شود. اما خرید سرعتگیر پلاستیکی بیشتر در پارکینگ های خصوصی و عمومی داخل شهری و خیابان های کم رفت و آمد رواج دارد. ابعاد سرعتگیر متفاوت است و نصب آن نیز به زیرساخت دارد. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع سرعتگیر پلاستیکی و لاستیکی است. لین مجموعه نصب محصولات را نیز انجام داده و سرعتگیر را گارانتی می نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر پارکینگ , سرعت گیر جاده ای , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

چراغ راهنمای چشمک زن سولار

چراغ راهنمایی چشمک زن سولار یکی از انواع چراغ راهنمایی چشمک زن است که انرژی آن از سلول های خورشیدی تامین میشود. به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و مهم تر از همه مصرف برق کمتر، استفاده از این محصول در جاده های برون شهری رواج یافته است. چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی یکی از انواع چراغ راهنمایی چشمک زن است که انرژی آن از سلول های خورشیدی تامین میشود. به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و مهم تر از همه مصرف برق کمتر، استفاده از این محصول در جاده های برون شهری رواج یافته است.

نحوه کارکرد چراغ راهنمای چشمک زن سولار

چراغ راهنمایی چشمک زن سولار داراییک صفحه‌ی خورشیدی هستند. سلول های خورشیدی موظف اند انرژی برق مورد نیاز این چراغ ها را از نیروی خورشید در طول روز تأمین کند. با ذخیره انرژی در باطری های تعبیه شده در این محصول، مدت زمان طولانی حتی در روزهای ابری و در طول شب هم کار چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی متوقف نمی شود. از انواع چراغ چشمک زن سولار می توان به چراغ چشمک زن تک خانه سولار، دوخانه سولار و سه خانه سولار اشاره نمود. در طراحی چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی از لامپ‌هایLED استفاده می‌شود. همین موضوع میزان مصرف انرژی این وسیله را به ‌شدت پائین آورده و درعین‌ حال عمر آن را طولانی‌تر می‌کند. این وسیله تنها با ولتاژ 12 ولت کار می‌کند و این به معنی توجه به موضوع کم‌ مصرف بودن آن در حین طراحی و تولید است.

قیمت چراغ راهنمایی خورشیدی

چراغ راهنمایی سولار توانسته به لحاظ اقتصادی خود را ثابت کند. به علاوه این که سازگار با محیط زیست و قابل اطمینان نیز می باشد. با توجه به درخواست مسئولان برای کاهش هزینه ها و استفاده و خرید تجهیزات ترافیکی سازگار با محیط زیست، جایتعجب نیست که فناوری های خورشیدی به عنوان یکی از جنبه های اصلی راه حل های مدیریت ترافیک انتخاب شده است.

چراغ چشمک‌زن سولار در دو رنگ چراغ راهنمایی قرمز چشمک زن و چراغ راهنمایی زرد چشمک زن تولید می‌شود و مدل‌های تک خانه‌ای، دو و سه خانه‌ای آن موجود است. نکته‌ی دیگر در مورد چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی این است که این وسیله‌ی ترافیکی با کم کردن شدت نور در شب از پدیده‌ی خیرگی جلوگیری می‌کند. این موضوع به ‌شدت روی ایمنی در هنگام رانندگی تاثیرگذار است.

فروش چراغ راهنمایی چشمک زن سولار

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با سال ها تجربه در زمینهی تولید تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ های راهنمایی، عرضه کننده ی انواع چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک زن با بالاترین کیفیت و بروز ترین تکنولوژی است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

Carhartt از سال 1889 در زمینه تولید انواع لباس کار مشغول به فعالیت است. این برند امروزه از نام آشناترین برندهای تولید لباس ایمنی می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

Stan ray از دیگر برندهایی است که در زمینه انواع لباس های کار و دیگر انواع لباس، فعال است. این برند امروزه انواع لباس کار برای فصول مختلف را ارائه می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا نیز با تولیدانواع لباس کار و تجهیزات ایمنی در ایران محصولات با کیفیت روانه بازار نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Engineered garments نیز از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید لباس کار است. این برند بیشتر در زمینه تولید لباس کار مهندسی تبحر دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Orselow از دیگر برندهای فعال در زمینه لباس کار است. این برند در زمینه انواع لباس کار حرفه ای و خلبانی مشهور است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

بهترین کفش ایمنی کدام است؟

امروزه بازار کفش ایمنی بسیار وسیع است و انتخاب بهترین کفش ایمنی می‌تواندیک کارسخت و عذاب آور باشد. برخی از این کفش‌ها دارای قسمت های فلزی هستند و نقش حفاظتی در برابر ضربه دارند. این در حالی است که برخی دیگر از آن ها در برابر حرارت مقاوم بوده و برای آتش نشانی و کارهای حوزه نفت مناسب هستند. کفش کار و کفش‌هایی که در فرآیندهای نظامی به کار گرفته می‌شوند نیزیک نوع کفش ایمنی محسوب می‌شوند. بنابراین، کفش های ایمنی را می‌توانیم به عنوان پوشش‌های حفاظتی برای پا تعریف کنیم که ممکن است در قالب‌های مختلفی تعریف شود و نحوه محافظت آنها از پا با یکدیگر متفاوت است.

امروزه افراد فعال در حوزه‌های مختلف استفاده از کفش ایمنی کامپوزیتی را ترجیح می‌دهند، زیرا این کفش‌ها شناخته شده تر بوده و نسبت به کفش‌های دارای بخش فولادی وزن کمتری دارند. کفش های کامپوزیتی برای کار در محیط‌های الکتریکی و خطرناک مناسب هستند و در ساخت آنها از مواد کامپوزیتی شامل فیبر پلاستیک و کربن استفاده شده است. گروهی دیگر از کفش های ایمنی، کفش ایمنی طبی است که در ساخت آن از مواد منعطف و سبک وزن استفاده شده است. این دسته از کفش‌های ایمنی نیز همانند کفش‌های کامپوزیتی هستند و طراحی آنها به صورتی است که کمترین فشار به کمر فرد وارد می‌شود. معمولاً این کفش‌ها در برابر جریان الکتریسیته مقاوم هستند و برای کسانی که در حوزه برق فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه ممکن به شمار می‌روند.

بهترین کفش کار

هدف از پوشیدن کفش کار ایمن جلوگیری از آسیب رسیدن به پا است. حال باید ببینید چه خطراتی پای شما را به خطر می‌اندازد. در خرید کفش ایمنی باید حساسیت زیادی به خرج دهید. باید دقت کنید هر کفشی که انتخاب می‌نمایید پای شما را از خطرات احتمالی محفوظ نگه دارد. برای نمونه در صورتی که کار شما با مواد مذاب است باید از کفش ایمنی نسوز استفاده کنید حال اگر کفش ایمنی شما نسوز نباشد حتی بهترین کفش ایمنی نمی تواند پای شما را از خطر سوختن حفظ نماید. از آنحایی که قیمت کفش ایمنی نسبت به انواع دیگر گران تر است در صورتی که مشاغل شما عادی است و خطر خاصی پای شما را تهدید نمی‌کند می‌تواند از کفش با کیفیت ارزان استفاده کنید..

بهترین کفش ایمنی خارجی

این مورد یکی از ابهاماتی است که اغلب مهندسان و فعالان صنعتی با آن مواجه هستند و سعی می‌کنند که در انتخاب خود به دنبال بهترین کفش ایمنی خارجی باشند. یکی از دیدگاه‌هایی که در بازار ایران به شدت رواج دارد، مسئله خرید وسایل و لوازم خارجی به بهانه مناسب بودن کیفیت آنهاست. البته ما در این مطلب قصد پایین آوردن ارزش و کارایی کفش‌های ایمنی خارجی را نداریم و قصد نداریم که کفش‌های ایمنی ایرانی را به عنوان بهترین محصول انتخاب کنیم. در واقع، زمانی که شما قصد انتخاب بهترین کفش ایمنی را دارید، لازم است که گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط کاری خود انتخاب کنید.

کلام آخر

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع کفش ایمنی در ایران است. این محموعه محصولات خود را به صورت بلند مدت گارانتی می کند.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

جذاب ترین وسایل بازی کودکان در فضای باز

همان طور که می دانید، وسایل بازی کودکان نقش بسزایی در روحیه و رشد آن ها دارند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده وسایل بازی کودکان دست به کار شده و تجهیزات پارکی و بازی خلاقانه ای را برای آن ها طراحی کرده اند. تماشای این وسایل هیجان انگیز و خواندن داستان آن ها بی شک برای شما نیز جذاب خواهد بود. یکی از جذاب ترین انواع تجهیزات بازی تاب و سرسره پارکی است.

بازی در کشتی باری

یک کشتی بزرگ باری غرق شده و در کف اقیانوس، در زیر نور فانوس دریایی جا خوش کرده است. در اطراف این کشتی بزرگ، جعبه های زیادی روی زمین افتاده اند و ماهی ها در حال گشت و گذار هستند. کودکان بین جعبه های آویزان و تخته پاره ها بازی می کنند؛ در داخل بدنه کشتی به ماجراجویی می پردازند و یا سعی می کنند تعادل خود را روی تخته چوب ها حفظ کنند و در زیر نور فانوس دریایی از خطرات اقیانوس می گریزند.

یکی از خلاقانه ترین وسایل بازی کودکان بر اساس کارتونی دانمارکی به نام پتزی ساخته شده است. پتزی و دوستانش با هم به کشف سرزمین های جدید می پردازند. در تیوولی کپنهاگ، شما می توانید به این ماجراجویی بپیوندید. پتزی و دوستانش با کشتی خود که مری نام دارد به یک جزیره رسیده اند و اکنون زمان کشف این منطقه فرا رسیده است. آن ها از تپه ها بالا می روند، می پرند و از آبشار دلپذیر لذت می برند. مری در پشت دوست جدید پتزی، اقای وال، لنگر انداخته و بازدیدکنندگان هنگامی که وال از طریق سوراخ تنفسی بزرگش، آب را بیرون می دهد، خیسمی شوند. قطره های آب در همه جای زمین بازی پخش شده است.شما می توانید در آب کم عمق اطراف مری، از سنگی به سنگ دیگر بپرید و یا از طناب اطراف کشتی آویزان شوید؛یا اینکه تعادل خودتان را بر روی طناب هایی که در ساحل قرار دارند حفظ کنید و از بشکه ها بالا بروید و در یک قایق بازی کنید.

قورباغه ی غول پیکر

یکی دیگر از جذاب ترین وسایل بازی کودکان در دنیا، قورباغه ای بزرگ است که به دنبال برکه خود می گردد. او تلاش می کند تا با زبان بلند خود مگس ها را شکار کند. پس مراقب باشید که خورده نشوید چون ممکن است شما را با یک پروانه اشتباه بگیرد! کودکان می توانند به داخل آب بپرند و در میان نیلوفرهای آبی شنا کنند؛ یا اینکه سعی کنند روی آب قایق سواری کنند. اگر نمی خواهید خیس شوید، می توانید فقط بر روی نیلوفرهای آبی بپرید، از تار عنکبوت ها بالا رفته یا در کابین روی پل راه بروید. اگر شما خیلی شجاع باشید، میتوانید سعی کنید به پشت قورباغه بپرید و از زبان او بیرون بیایید.

کلام آخر

تاب سرسره پارکی به عنوان جذابترین بازی بچه ها در محیط بازو فضای سبز تنوع مناسبی دارد. استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این وسایل بازی رایج است. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است. قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است. نصب تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی نیاز به مهارت کافی دارد. در صورتی که برای نصب امن و اصولی تاب سرسره پارکی نیاز به نصاب داشته باشید کافی است با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید. ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تجهیزات بازی از جمله تاب سرسره اقدام به فروش بی واسطه آنها گرفته است. در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس یگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی , تاب و سرسره , تاب سرسره پارکی , قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

timberlandدر سال 2020 توانسته است بهترین پوتین کار را تولید و وارد بازار جهانی نماید. این برند از دیرباز در زمینه تولیدانواع کفش کار فعالیت می نمود.

کفش کار

 

newbalance از دیگر برندهای تولید کننده کفش کار است که در سال 2020 توانسته است کفش کاری بسیار مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید.

 

کفش کار

 

 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده کفش کار ایرانی است که موفق به تولید بهترین انواع کفش کار شده است. این برند تنوع بسیار زیادی از انواع کفش کار را تولید و به بازار عرضه نموده است.

 

کفش کار

 

برند keen نیز با تولید این کفش کار زنانه توانست در بین بهترین تولید کنندگان کفش کار در جهان قرار بگیرد. البته این برند در تولید کفش کار مردانه نیز فعالیت می کند.

 

کفش کار

 

مجموعه skechers توانسته است در سال 2020 دومین کفش کار جهان را تولید و به بازار عرضه نماید. این برند سالیان درازی است که در زمینه تولید انواع پوتین و کفش کار فعالیت می کند.

 

کفش کار



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

طراحی خلاقانه مبلمان شهری و زیباسازی شهر

همه ما به شکل‌های مختلفی تجربه استفاده از مبلمان شهری را داشته‌ایم و در بیشتر موارد پیش خودمان از طراحان آنها تشکر کردیم. وجود یک سطل زباله خلاقانه یا وجود یک نیمکت پارک زیبا و دلنشین یا حتی استفاده از وسایل ورزشی برای کاهش وزن نمونه‌هایی از کاربردهای مبلمان شهری هستند که هر کسی با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می‌کند. گاهی این مبلمان صرفاً جنبه زیبایی و تزئینی داشته و در برخی موارد از آن‌ها برای تبلیغات استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که مبلمان های شهری بسیار متنوع باشند و به طراحان آنها امکان خلاقیت و پیاده سازی ایده‌های نو را بدهند. اصطلاح مبلمان شهری در صنعت شهرسازی به کار برده می شود. منظور از این اصطلاح ابهام برانگیز چیست؟ لازم است هر شهری برای رفاه ساکنانش مجهز به تجهیزات و اسباب خاصی شود. با استفاده از این اسباب و وسایل محیط برای انجام فعالیت های روزانه و شبانه ی شهروندان آماده می شود.

تعریف مبلمان شهری

در صنعت شهرسازی، سعی می شود که با در نظر گرفتن فرهنگ شهروندان و هویت آن ها، زیبا سازی انجام بگیرد. مسئولان شهری با استفاده از تجهیزاتی مانند: نیمکت های شهری، ایستگاه اتوبوس و وسایل ورزشی پارکی، شهر را برای زندگی راحت آماده می کنند. همچنین مسئولان و برنامه ریزان شهری با استفاده از تجهیزات روشنایی و نورپردازی سعی می کنند که احساس آرامش را در مردم ایجاد کنند. مبلمان شهری اصولا یک مقوله گسترده برای مطالعه و طراحی و پیاده‌سازی اسباب و لوازم رفاهی و زیباسازی شهر است. در ادامه به تعریف و نحوه خرید مبلمان و تجهیزات شهری خواهیم پرداخت و مثال‌هایی را در این باره ارائه خواهیم کرد.

نقش مبلمان شهری

در زیبایی شهر مبلمان شهری به ابزارها و تجهیزاتی گفته می‌شود که توسط شهردارییا سایر نهادهای دولتی در مکان‌های عمومی تا افراد جامعه به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. این تجهیزات ممکن است دستگاه‌های پیشرفته مانند دستگاه‌های ورزشی و یا چراغ‌های هشدار دهنده باشند، یا حتی در برخی از یک آلاچیق ساده یایک نیمکت خلاقانه استفاده شده باشد. بنابراین مبلمان را می‌توان دستگاه‌های رایج و کاملاً معمولی در استفاده از اماکن عمومی شهری معرفی کرد. اما نقش مبلمان شهری متفاوت است و برای هر کدام از آنها، یک کاربرد خاص وجود دارد. برخی از این نمونه‌ها صرفاً برای کارهای ورزشی هستند که تحت عنوان مبلمان ورزشی شناخته می‌شود. برخی دیگر جنبه تبلیغی و اطلاع‌رسانی دارند که علائم داخل پارک و ماکت‌ تبلیغاتی در این دسته قرار می‌گیرند.

کلام آخر

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری مخصوصا انواع نیمکت فلزی، چوبی، سیمانی، بتنی و .. است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این محصلات از فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید.

 

فروش نیمکت پارک



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()