نوشته شده توسط : malihe

وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد نیاز خود را در محل تحویل بگیرید.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-چراغ راهنمایی

در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ راهنمایی در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ راهنمایی سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ راهنمایی برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می شود. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

2-سرعتگیر

از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درمسیرهای خلوت استفاده می شود سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکی و پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند. اگر در پارکینگ های طبقاتی و یا مسیر مجتمع های مسکونی خود نیاز به انواع سرعتگیر دارید می توانید با شماره های داخل فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید تا علاوه بر تحویل محصول، فردی به عنوان نصاب در محل حاضر شده و سرعتگیر شما را در محل مورد نظر شما نصب نماید. سرعتگیر از متریال مقاوم در مقابل فشار و ضربه ، ساخته می شود. این محصولات مانند یک پازل در کنار هم پیچ می شود. نوار زرد رنگ میان آن در شب و تاریکی دید خوبی به راننده می دهد.

کلام آخر

در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید انواع تجهیزات ترافیکی مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک خریداری نمایید. محصولات شرکت همگی دارای گارانتی هستند. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی، سرعتگیر، چراغ راهنما، رنگ ترافیکی، استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , تابلوهای راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

اهمیت مبلمان شهری

با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد. ایمن ترافیک کالا با طراحی و تولید انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که با خرید انواع مبلمان شهری، آنها را در مکان مناسب نصب نمایید. استفاده از تجهیزات ورزشی، وسایل بازی و تاب و سرسره در مجتمع های مسکونی، اداری، تفریحی، پاساژها و ... اسباب رفاه بیشتری ساکنان را فراهم می کند. در ادامه بیشتر با مبلمان شهری که توسط ایمن ترافیک تولید می شود آشنا خواهید شد.

نیمکت

نیمکت های شهری در خیابان ها، پارک ها، داخل پاساژها و ... مکانی هستند که شهروندان ساعتی روی آن نشسته و استراحت می کنند. استفاده از این نیمکت ها در باغ و ویلا نیز می تواند شرایطی ایجاد کند که دقایقی را با خانواده سپری کرده و از آب و هوای خوب آن استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با فروش بدون واسطه انواع نیمکت چوبی، فلزی، چدنی، بتنی و ... به شما کمک می کند با کمترین هزینه اسباب راحتی اطرافیانتان را فراهم آورید. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصاب با تجربه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

گلدان

گدان ها زیبایی بخش شهر هستند. قرار دادن گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی در آن می تواند فضای زیبایی را ایجاد نماید و چهره شهر را تغییر دهد. البته شما نیز می توانید با خرید انواع گلدان بتنی، سنگی، پلاستیکی، فلاور باکس و ... از فروشگاه ایمن ترافیک فضای مجتمع تجاری، اداری و مسکونی خود را زیباتر از قبل نمایید. این محصولات از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و شرکت ایمن ترافیک کالا این محصولات را ضمانت می نماید. تنوع گلدان های این فروشگاه به قدری زیاد است که شما را شگفت زده خواهد کرد. تنها کافی است که محصولات ما را بررسی نموده و یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری , گلدان , نیمکت , وسایل بازی , تاب و سرسره , وسایل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

انواع لباس کار ایمنی

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید.

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. اگر این افراد حین کار از کفش های ایمنی مخصوص کار استفاده می کردند اینک می توانستند به در حرفه خود مشغول به کار باشند. این کفش های ایمنی در قسمت پنجه اسکلت فلزی دارند و در رویه آنها از چرم مقاومی استفاده شده است. از این رو در صورت افتادن اجسام روی انگشتان پا مشکل برای انگشتان ایجاد نمی شود. اگر محیط کار شما روغنی است احتمال لیز خوردن کارکنان افزایش می یابد پس باید از کفش کاری که در کف خود دارای آج های مناسب است استفاده کنید. کفش کار ضد برق گرفتگی نیز یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای برقکاران است و توصیه می شود حتما از آن استفاده نمایید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروش انواع تجهیزات ایمنی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

مبلمان شهری زیبایی بخش شهر

نیمکت های شهری مانند اثاث یک خانه، شهر را به مکانی دلپذیر، برای زندگی تبدیل می کنند. در میان حجم عظیمی از ساختمان های بلند سیمانی، نیمکت های چوبی و نیمکت فلزی باغی، میان شهروندان و محل زندگی شان ارتباط برقرار می کنند. نصب نیمکت در مکان های مختلف شهر، این امکان را به مردم می دهد که در زمان نیاز و یا دلخواهشان، استراحتی کرده و از فضای اطراف لذت ببرند.

بازتاب هنر در نیمکت های شهری

در طراحی مبلمان شهری، چند نکته حائز اهمیت است. سطوح نشیمن، لازم است راحت و از لحاظ بصری زیبا باشند.در مقابل تغییرات آب و هوایی دوام داشته و در برابر تخریب طبیعت نیز مقاوم باشند. بهتر است نیمکت ها از متریالی ساخته شوند که نیازبه مراقبت و رسیدگی دائم نداشته باشند. در این میان،هنرمندان با طراحی های خلاقانه خود، هر روزه سعی دارند که فضای شهری را برای ساکنان و عابران دلچسب تر کنند. جشنواره معماری لندن از یک سری از نیمکت های عمومی که توسط معماران و طراحان در حال ظهور طراحی شده اند، پرده برداری کرد که مردم استقبال زیادی از این طرح کردند و بسیاری از مردم که در شهر از این نیمکت های شهری استفاده می‌کردند از این طرح های خلاقانه استقبال کردند. نیمکت های شهری تاثیر فراوانی روی زیبایی شهر دارد و باعث می‌شود که چهره شهر زیبا تر شود. این طرح تقریبا در تمام کشورها اجرا می‌شود که بسته به خلاقیت طراحان این طرح ها می‌تواندد موفق یا نا‌موفق باشند. دانشجویان و دانش آموزانی که به تازگی در رشته هایی مانند طراحی و یا از این دست رشته ها فارق التحصیل شده اند میتوانند در این فستیوال شرکت کنند که هم تجربه ای تازه داشته باشند و هم اینکه ممکن از طرح های تازه آنها استقبال شود و روی آنها سرمایه گذاری کنند.

محل های نصب نیمکت های شهری

نیمکت های شهری می‌توانند در قسمت های مختلف شهر قرار بگیرند و بسته به محل قرار گیری آنها می‌‌توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند ، به عنوان مثال میز و صندلی پارکی می‌توانند جایی برای صرف غذا و یا اینکه بعضی مبلمان شهری مدرن می‌توانند محلی برای دراز کشیدن و در کردن خستگی های روز باشد. بطور کلی نیمکت های شهری در کنار مراکز خاص مانند ایستگاه ها، کیوسک ها، باجه های تلفن، ظروف زباله و شیرهای آب قرار بگیرند. بیشترین جایی که محل قرار گرفتن صندلی ها در سطح شهر می تواند باشد مراکزی است که رفت و آمد مردم در آنجا زیاد است، بخصوص در مکان هایی که برای استراحت و تفریح مردم باشد.

نیمکت های شهری در پارک ها

 این نیمکت ها می‌توانند در فضاهای سبز مانند پارک ها تعبیه شوند تا مکانی برای نشستن و گذراندن وقت باشند. امروزه از این طرح در همه کشور ها جهان استفاده می‌شود و پارک ها دارای نیمکت های شهری هستند اما خلاقیت در این نیمکت ها هنوز همه گیر نشده است و در بیشتر پارک ها و فضاهای سبز تنها نیمکت های عادی دیده می‌شود.

نیمکت های شهری در حیاط مدارس و اداره ها

حیاط مدارس و ادارات باید دارا محل هایی باشد که دانش آموزان کارکنان بتوانند برای استراحت و گذراندن وقت خود به آنجا بروند و در کنار دوستان و همکاران خود زمان خود را بگذرانند. می‌توان در این محل ها از نیمکت های بسیار زیبا و خلاقانه ای استفاده کرد و فضا را زیبا تر کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع نیمکت شهری در ایران است. به واسطه فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید انواع نیمکت بتنی، چدنی، فلزی و چوبی  را خریداری نمایید.

فروش نیمکت فلزی



:: برچسب‌ها: نیمکت بتنی , قیمت نیمکت بتنی , نیمکت فلزی پارک , نیمکت سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

کلاه ایمنی

هر شغلی سختی ها و خطرات خاص خود را دارد و حفاظت از جان کارکنان، یک اصل بسیار مهم در هر شغل و پیشه ای است و از این رو لازم است که متناسب با محیط کار، نوع کار و خطرات مربوط به آن کار، از تجهیزات ایمنی مخصوصی استفاده شود. کلاه ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی می باشد که سر و در برخی انواع آن، صورت و گردن را می پوشاند و از آنها در برابر ضربات احتمالیوارده یا جراحاتی که ممکن است در اثر شوک الکتریکی و سوختگی و... به وجود آید محافظت می کند. استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از شغل ها اجباری می باشد.کلاه ایمنی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی بوده و کارایی های ویژه ای دارند. در ادامه می خواهیم به معرفی چند نمونه از پرکاربرد ترین انواع کلاه ایمنی بپردازیم.

کلاه ایمنی مهندسی

یکی از انواع کلاه های ایمنی که بسیار پرکابرد است کلاه ایمنی مهندسی می باشد که تمامی افراد مشغول به کار در محیط های کار ساختمانی، شهر سازی و راهسازی و... ملزم به استفاده از آن می باشند. کلاه ایمنی مهندسی بر خلاف نامی که دارد، فقط خاص مهندسین طراحی نمی شود بلکه کلاه ایمنی هر حرفه ای برای مهندس و کارگر به یک شکل طراحی می شود. چون شرایط محیط کار برای تمام افراد یکسان است. و تنها تفاوتی که وجود دارد، رنگ کلاه های ایمنی می باشد که جایگاه های شغلی را از هم متمایز می کند. برای مثال کلاه مهندسان و مدیران، معمولا در رنگ سفید تولید می شوند. وظیفه کلاه ایمنی مهندسی، حفاظت از سر در هنگام برخورد ناگهانی سر با اجسام یا ضربات احتمالی ناشی از سقوط یا پرتاب اجسامی به سمت سر افراد حاضر در آن مکان است.

کلاه ایمنی جوشکاری

 نوع دیگری از کلاه های ایمنی، کلاه ایمنی جوشکاری است. این کلاه توسط جوشکاران و تراشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. جوشکاری شغلی بسیار پر خطر است و افرادی که کار جوشکاری انجام می دهند، در معرض خطراتی چون پاشیدن جرقه های ریز آتش بر سر و صورت و گردن می باشند. همچنین، به دلیل تابشاشعه های مادون قرمز و فرابنفش در حین جوشکاری، ممکن است چشم های ایشان دچار برق زدگی شود که موجب التهاب قرنیه چشم شده و بسیار دردناک و آزار دهنده است. بنابراین کلاه ایمنی جوشکاری طوری طراحی و ساخته می شود که علاوه بر پوشاندن سر، گردن و صورت افراد را نیز پوشش داده و از آنها در برابر جرقه های آتش، گرما و برق زدگی چشم محافظت نماید. ماسکی که به کلاه ایمنی جوشکاری متصل شده و صورت را می پوشاند، دارای پنجره ای است که فرد می تواند از طریق آن، کار خود را مشاهده کند. این پنجره به وسیله صفحه ای از جنس شیشه تیره یا پلاستیک رنگی یا فیلتر پوشانده شده است تا از رسیدن اشعه های مضر به چشم جلوگیری شود.

کلام آخر

شرکت ایمن ترافیک کالا با جمع آوری و ارائه انواع تجهیزات ایمنی از جمله انواع کلاه ایمنی با کیفیت بالا و برای کاربرد های مختلف، در راستای ایمن سازی و حفظ جان کارکنان شرکت های مختلف می کوشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کلاه ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی مورد نیاز در محیط کار از سایت ما دیدن فرمایید.

فروش کلاه ایمنی



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe

 

تاریخچه ی لباس کار

شاید بتوان گفت قدمت لباس کار به دورانی باز می گردد که صاحبان صنعت و حرفه های مختلف دریافتند که برای انجام بهتر کارهاو محافظت از خود بهتر است لباس مختص همان کار و شغل خود را پیش از شروع کار به تن کنند. از آن زمان طراحی و تولید لباس هایی که مناسب مشاغل و حرفه های مختلف باشد آغاز شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی ها و جنس لباس های کار تولید شده بهتر شده و لباس های راحت تر، مقاوم تر و ایمن تر بیشتری تولید و به بازار عرضه شد.اما شاید این سوال پیش آید که اصلا خرید لباس کار و پوشیدن آن چه لزومی داردبا ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسیم.

اهمیت لباس کار

اهمیت لباس کار به خاطر کارکرد چند گانه ی آن استکه باعث شده است این نوع از لباس در کنار تجهیزات و ابزار تمام پیشه وران و صاحبان صنایع مختلف به چشم بخورد.از جمله مزیت ها و کارکردهای لباس کار عبارتند از:

  • حفاظت از بدن و تامین ایمنی و سلامت فرد

اولین و مهم ترین کارکرد لباس کار تامین ایمنی و تضمین سلامت است. به جرات می توان گفت که هیچ شغلی نیست که عاری از خطر و تهدید باشد. جوشکاری، کارگری، مهندسی، مکانیکی و غیره همه به نوبه ی خود کارهای سخت و دارای ریسک محسوب می شوند. پوشیدن لباس کار عایق حرارتی  برای یک جوشکار او را در برابر جرقه های آتشمحافظت می کند. لباس کار ضد آب کارگر شاغل در بخش تاسیسات آبی و نفتی را در برابر نشت مایعات و خطرات ناشی از آن محافظت می کند. لباس آتش نشانی جان آتشنشان را در میان شعله های آتش حفظ می کند و موارد بیشمار دیگری که اهمیت تهیه و پوشیدن لباس کار را به ما گوشزد می کند.

  • حفاظت از لباس های شخصی فرد

شاید به نظر کم اهمیت به نظر برسد اما محافظت از لباس های شخصی نیز یکی دیگر از کارکردهای لباس کار است. تصور کنید که یک مکانیک بدون پوشیدن لباس کار هر روز به سر کار رفته و به کار تعمیرات مشغول شود. شستشوی هر روزه ی لباس های کثیف و روغنی این مکانیک باعث از بین رفتن و کهنه شدن لباس های شخصی او خواهد شد. و چه بسا درآمد او کفاف خرید لباس های جدید را برای او ندهد. پس می توان نتیجه گرفت که پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ ایمنی می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

  • حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک مشاغل در محیط کار

این مورد نیز کارکرد دیگر لباس کار در مراکزی مانند بیمارستان ها و کارخانجات است. از روی نوع طراحی و رنگ لباس کار می توان کارگر و مهندس یک کارخانه و یا دکتر و بهیار یک بیمارستان را از هم تشخیص داد و این خود مزیت بزرگی برای پرسنل ومراجعان به حساب می آید.

خرید لباس کار

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسری است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی های هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malihe
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد